;
coinex

گوشی ویوو وی 7 پلاس ؛ انقلابی در دوربین سلفی

گوشی ویوو وی 7 پلاس ؛ انقلابی در دوربین سلفی
گوشی ویوو وی 7 پلاس (+Vivo V7) محصول جدید کمپانی Vivo است و این طور که از شواهد پیداست به زودی رونمایی خواهد شد.

کمپانی چینی ویوو قصد دارد تا گوشی جدید خود را معرفی کند. البته این دستگاه قرار است فقط راهی بازار موبایل هند شود. در حال حاضر دعوتنامه‌های این رویداد ارسال شده و نشان می‌دهد که محصول جدید در تاریخ 7 سپتامبر (16 شهریور ماه) در بمبئی هند رخ نشان خواهد داد.

این دعوتنامه به وضوح نشان می‌دهد دستگاهی که در آن روز پرده برداری خواهد شد، گوشی ویوو وی 7 پلاس خواهد بود. این اسمارت فون به نظر می‌رسد که به عنوان جانشینی برای گوشی ویوو وی 5 که در سال گذشته در این کشور عرضه شد، به بازار هند معرفی شود.

گوشی ویوو وی 7 پلاس ؛ انقلابی در دوربین سلفی

تصویری که برای این دعوتنامه انتخاب شده، درواقع پنل جلویی این گوشی را به نمایش گذاشته است. این طور که پیداست، گوشی ویوو وی 7 پلاس با نمایشگر بدون حاشیه ای در کناره‌ها دیده می‌شود. نسبت صفحه نمایش به بدنه نیز درصد بالایی خواهد داشت، حتی حاشیه‌هایی که در بالا و پایین این مدل قرار گرفته هم کاهش یافته است.

یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که درباره این دستگاه گفته می‌شود، دوربین سلفی انقلابی آن است که می‌تواند تصاویر واضح و روشنی را به ثبت برساند. به احتمال زیاد گوشی ویوو وی 7 پلاس درست به مانند سه گانه ویوو وی 5، ویوو وی 5 اس و ویوو وی 5 پلاس دارای یک دوربین سلفی دوگانه خواهد بود.

مشخصات گوشی ویوو وی 7 پلاس

لیست مشخصات ویوو وی 7 پلاس با نمایشگر آن آغاز می‌شود. یک صفحه نمایش 5.5 اینچی سوپر آمولد فول اچ دی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل، زینت بخش پنل جلویی خواهد بود. اسنپدراگون 660 به عنوان مغز متفکر آن انجام وظیفه کرده که توسط 6 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی می‌شود. 128 گیگابایت حافظه داخلی این دستگاه از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقا خواهد بود.

گوشی ویوو وی 7 پلاس با پیش نصب اندروید نوقا از جعبه خارج می شود و یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی آن را روشن نگاه می‌دارد. هنوز نمی‌توان با اطمینان گفت که کمپانی Vivo این گوشی هوشمند جدید را در چه بازارهایی عرضه می‌کند، اما این احتمال وجود دارد که این دستگاه در چین با نام دیگری وارد بازارهای این کشور شود.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر