;
coinex

مایکروسافت از بازی Age of Empires IV رونمایی کرد

مایکروسافت از بازی Age of Empires IV رونمایی کرد

یک دهه از انتشار بازی Age of Empires III می‌گذرد و Microsoft Studios اعلام کرده که بازی Age of Empires IV در دست توسعه است و قرار است برای کامپیوترهای شخصی عرضه شود. با تکراتو همراه باشید.

اولین بازی «عصر پادشاهان» سال 1997 توسط Ensemble Studios عرضه شد که این استودیو از سال 2009 دیگر وجود ندارد. در اولین نسخه، بازیکنان باید دسته‌های خود را از عصر حجر تا دوران کلاسیک هدایت می‌کردند.

وقایع بازی Age of Empires II در قرون وسطی به وقوع می‌پیوندد. بازی Age of Empires III نیز سال 2005 منتشر شد که مربوط به دوران استعماری بود. در سال 2011 نیز نسخه رایگان و آنلاین Age of Empires عرضه شد.

مشخص نیست که بازی Age of Empires IV در چه زمانی از تاریخ اتفاق می‌افتد، اما توسعه دهنده آن یعنی Canada’s Relic Entertainment می‌خواهد رویکردی سنتی‌تر برای بازی در پیش بگیرد. این توسعه دهنده قبلا بازی‌های استراتژی خوبی مانند Company of Heroes و Homeworld را عرضه کرده بود.

این شرکت در بلاگ خود نوشته:

ما به عنوان یک استودیو نمی‌توانیم در استفاده از توانایی‌مان برای ترکیب محتوای تاریخی با یک بازی استراتژیک و بازگردانی این فرنچایز به صنعت گیمینگ و ارائه آن به مخاطبان علاقه مند صبر داشته باشیم. ما مشتاقیم تا جزئیات بیشتری را در ماه‌های پیش رو با شما به اشتراک بگذاریم. در حال حاضر، فقط می‌دانیم که برای کار بر روی بازی بعدی این سری افسانه‌ای، فراتر از هیجان زده‌ایم.

هنوز هیچ تاریخ مشخصی درباره زمان عرضه آن مشخص نیست. تا زمان عرضه Age of Empires IV طرفداران این سری می‌توانند منتظر نسخه Age of Empires: Definitive Edition باشند که ریمستر 4K بازی اصلی Age of Empires است و قرار است 19 اکتبر (27 مهر) عرضه شود. این بازی منحصرا از طریق ویندوز استور در ویندوز 10 قابل دریافت است. طرفداران سرسخت این بازی از نسخه ریمستر هیجان زده می‌شوند، هرچند که برای آن نیز باید صبر داشته باشند.

.

منبع: theverge | تصویر از dailystar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر