;
coinex

این اپلیکیشن های پولی آی او اس تا مدت زمان محدودی رایگان هستند!

این اپلیکیشن های پولی آی او اس تا مدت زمان محدودی رایگان هستند!اپلیکیشن های پولی آی او اس جزء بهترین برنامه های کاربردی هستند که در اپ استور منتشر شده اند؛ اما قیمت خرید این اپلیکیشن های پولی آی او اس برای همه مقرون به صرفه نیست؛ علاوه بر اینکه نحوه خرید برای همه امکان پذیر نیست. به همین دلیل، توسعه دهندگان نیز برخی اپلیکیشن های پولی آی او اس که طراحی کرده اند را به مدت محدودی در اپ استور قرار می دهند.

البه به خاطر داشته باشید که ای اپلیکیشن های پولی آی او اس موقتا رایگان هستند؛ بنابراین اگر به اپ استور مراجعه کرده و قیمت را در کنار اپلیکیشن مشاهده کردید، باید بدانید که فرصت را از دست داده اید؛ در ادامه با تکراتو همراه شوید:

لیست اپلیکیشن های پولی آی او اس

DeliTape

DeliTape

با اپلیکیشن دلی تیپ، گوشی آیفون خود را به یک واکمن قدیمی تبدیل کنید. این اپلیکیشن موسیقی کلاسیک شما را به روزگاران قدیم می برد. (لینک دانلود)

Remote Drive Pro

Remote Drive Pro

با این اپلیکیشن می توانید گوشی آیفون یا آیپد خود را به یک فلش درایو بیسیم برای مک تبدیل کرده و دسترسی کاملی به فایل های لپ تاپ مک داسته باشید، از دستگاه آی او اس خود برای پخش ویدیو استفاده کنید و حتی عکس ها و موارد دیگر را در هر جایی از خانه که هستید، تماشا کنید. (لینک دانلود)

Aura

Aura

اپلیکیشن Aura به شما اجازه می دهد که فیلترهای جذابی را به عکس های خود اضافه کنید. از یک مجموعه زیبا، فیلتر مورد نظرخود را انتخاب کرده و زرق و برق جذابی را به عکس هایتان اضافه کنید. (لینک دانلود)

Night Mode Camera

Night Mode Camera

این اپلیکیشن می تواند عکس ها و ویدیوهایی واقعی را در محیط هایی با کمترین روشنایی به ثبت برساند، بدون اینکه به نرم افزارهای آیفون نیازی داشته باشد. (لینک دانلود)

Top speed App

Top speed App

اپلیکیشن تاپ اسپید برای محاسبه بالاترین سطح سرعت خودرو، نسبت دنده ها، اندازه لاستیک ها و RPM موتور استفاده می شود. (لینک دانلود)

.

منبع: digitaltrends

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر