;
coinex

باتری سامسونگ گلکسی نوت 8 در همکاری سامسونگ SDI با موراتا ساخته شده است

باتری سامسونگ گلکسی نوت 8 در همکاری سامسونگ SDI با موراتا ساخته شده است
باتری سامسونگ گلکسی نوت 8 به دلیل آن که مشکلات باتری گلکسی نوت 7 را نداشته باشد در همکاری سامسونگ SDI با شرکت موراتا ژاپن ساخته شد.

بالاخره پس از شایعات فراوانی که درباره پرچمدار جدید سری گلکسی نوت سامسونگ منتشر می‌شد، دیروز این کمپانی با برگزاری رویدادی در شهر نیویورک از گوشی گلکسی نوت 8 خود پرده برداشت و همه چیز به طور کلما درباره این دستگاه رخ نشان داد.

امروز خبر جدیدی درباره باتری سامسونگ گلکسی نوت 8 منتشر شد. گفته شده است که سامسونگ برای اطمینان از عملکرد هر چه بهتر باتری سامسونگ گلکسی نوت 8 با شرکتی تحت عنوان Watchdog group Underwriters Labs یا به اختصار UL کار کرده است.

ساخت باتری سامسونگ گلکسی نوت 8 با همکاری شرکت موراتا

این اطلاعات توسط مدیر UL، ساجیو جزودس (Sajeev Jesudas) تایید شده است. او می گوید که برای باتری گلکسی نوت 8 سامسونگ تست های دقیقی طراحی شد تا اطمینان حاصل شود که باتری این دستگاه کاملا بی خطر خواهد بود.

اگر خاطرتان باشد، سامسونگ پس از اتفاقات ناگواری که برای باتری گلکسی نوت 7 رخ داد، هشت مرحله از تست های ایمنی برای باتری های خود را معرفی کرد تا مطمئن شود که باتری سامسونگ گلکسی نوت 8 بدون هیچ مشکلی و در امنیت کامل کار خواهد کرد.

سامسونگ به دلیل مشکلات موجود در باتری گلکسی نوت 7 در نهایت مجبور به جمع آوری این دستگاه از کلیه بازارهای جهانی شد و این موضوع نه تنها به اعتبار این کمپانی ضربه سختی زد، بلکه ضرر مالی هنگفتی را نیز برای این شرکت به ارمغان آورد.

غول تکنولوژی کره‌ای در واقع برای آن که به مشتریانش نشان دهد که از حوادث تلخ گذشته درس گرفته است> این نکته را درباره باتری سامسونگ گلکسی نوت 8 اعلام کرد. سامسونگ همپنین به این نکته اشاره کرده که تامین کننده باتری دستگاه‌های سری جدید گلکسی نوت خود را تغییر داده است.

بر اساس یکی از منابع خبری کره، باتری سامسونگ گلکسی نوت 8 به جای آنکه توسط ATL که یکی از بخش‌های داخلی سامسونگ SDI است، تولید شود با همکاری شرکت ژاپنی موراتا (Murata) ساخته شده است.

گلکسی نوت 8 گوشی بسیار قدرتمندی بوده، حتی قدرتمندتر از گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس است. 6 گیگابایت حافظه رم دارد و در دو نسخه عرضه می شود. نسخه‌ای مجهز به اسنپدراگون 835 و نسخه دیگر با اگزینوس 8895 که هر دو گردازنده‌هایی بسیار سریع و قدرتمندی هستند.

نمایشگر بی کران 6.3 اینچی سوپر آمولد با کیفیت کواد اچ دی پلاس، تصاویر زیبا و واضحی را ارائه می دهد و با وجود این نمایشگر تا حدودی به پرچمدارن سری جدید گلکسی S شبیه است. ساسمونگ گلکسی نوت 8 اولین گوشی هوشمند سامسونگ است که با دوربین دوگانه خودنمایی می‌کند و جالب آن که این هر دو سنسور این دوربین به لرزشگیر اپتیکال مجهز شده است. بدون شک این دستگاه در حال حاضر یکی از پرقدرت ترین و در عین حال زیباترین گوشی های هوشمند جهان است.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر