;
coinex

چند تصویر جدید از کاور گوشی ال جی وی 30 ، گوشی پرچمدار جدید سازنده کره‌ای!

چند تصویر جدید از کاور پشتی گوشی ال جی وی 30، گوشی پرچمدار جدید سازنده کره‌ای!به تازگی 4 تصویر جدید از کاور پشتی گوشی ال جی وی 30 (LG V30) در فضای مجازی منتشر شده است؛ این تصاویر شکل گوشی پرچمدار جدید سازنده کره‌ای را برای علاقمندان به این برند واضح‌تر ترسیم می‌کنند. تصاویر جدید علاوه بر این صحت خبرهایی را که اخیرا در مورد گوشی ال جی وی 30 منتشر شده‌اند، بالاتر می‌برد؛ در بعضی از این خبرها گفته شده بود که گوشی پرچمدار جدید ال جی از یک دوربین دوگانه اصلی با دو سنسور که به صورت افقی در کنار هم قرار گرفته‌اند و یک فلش ال ای دی دوگانه بهره می‌برد.

در عکس‌های جدید نشان داده شده است که کاور پشتی گوشی ال جی وی 30 ترکیبی از رنگ آبی و خاکستری را بر روی خود دارد با وجود این هنوز مشخص نیست که آیا این کاور قرار است که توسط خود سازنده کره‌ای در اختیار کاربران قرار گیرد یا این که شرکت‌های قطعه ساز واسط آن را عرضه می‌کنند اگرچه که احتمال عرضه این کاور توسط شرکت‌های واسط بیشتر است.

ال جی وی 30 در چند ماه اخیر سوژه خبرها و شایعه‌های زیادی بوده است. بیشتر منابع خبری گفته‌اند که این گوشی هوشمند بیشتر به گوشی ال جی جی 6 شبیه است تا گوشی ال جی وی 20! منابع خبری همچنین گفته‌اند که گوشی پرچمدار جدید سازنده کره‌ای فاقد نمایشگر ثانویه است و با یک صفحه تصویر 6 اینچی فول ویژن QHD با نسبت تصویر 18:9 یا 2 به 1 عرضه می‌شود.

طبق اطلاعات موجود گوشی هوشمند جدید ال جی به یک پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 835 ساخته شده با فرایند 10 نانومتری و یک باتری جدانشدنی مجهز است و از شاخص مقاومتی IP68 در برابر نفوذ آب و ذرات گرد و خاک بهره می‌برد. سازنده کره‌ای گفته است که گوشی جدیدش را با یک رم 6 گیگابایتی و در چند مدل برای عرضه در بازارهای مختلف جهانی عرضه می‌کند؛ طبق اطلاعات منتشر شده توسط ال جی مدل پایه این گوشی هوشمند از یک حافظه داخلی 64 گیگابایتی بهره می‌برد.

برخی از منابع خبری همچنین گفته‌اند که ال جی وی 30 در یک مدل پلاس هم وارد بازار می‌شود با وجود این هنوز اطلاعات دقیقی در مورد این محصول منتشر نشده است و علاوه بر این مشخص نیست که این گوشی هوشمند چه تفاوت‌هایی با گوشی ال جی وی 30 عادی دارد. سازنده کره‌ای گفته است که در تاریخ 9 شهریور (31 اوت) از محصول جدیدش رونمایی و آن را از نیمه دوم ماه سپتامبر (24 شهریور تا 9 مهر) در بازارهای جهانی عرضه می‌کند. هنوز هیچ جزییاتی در مورد قیمت این گوشی هوشمند منتشر نشده است.

ال جی وی 30

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر