;
coinex

گوشی موتو جی 5 اس پلاس هفته آینده در هند عرضه می‌شود

گوشی موتو جی 5 اس پلاس
موتورولا دعوتنامه‌های خود را برای معرفی گوشی موتو جی 5 اس پلاس (Moto G5S Plus) در هند ارسال کرد. در پست توئیتری این کمپانی آمده است که این دستگاه در روز 29 آگوست (7 شهریور) در این کشور معرفی شده و عرضه آن نیز در همان روز آغاز خواهد شد.

موتو جی 5 اس پلاس به صورت انحصاری توسط آمازون هند به فروش خواهد رسید. این گوشی در اوایل ماه جاری رونمایی شد و احتمالا دستگاهی که درهند دیده می شود، احتمالا همانند آن چیزی است که در مقیاس جهانی آن وجود دارد. در حال حاضر و با توجه به این که این گوشی از قبل به طور رسمی معرفی شده، پس ما دقیقا می دانیم که با چه محصولی روبرو خواهیم بود.

گوشی Moto G5S Plus دستگاهی است که از فلز ساخته شده و با دوربین دوگانه ای در پنل پشتی خودنمایی می کند. این دوربین ترکیبی از دو سنسور 13 مگاپیکسلی است و دو فلاش LED در محوطه دایره ای شکلی که برای سیستم دوربین دوگانه در نظر گرفته شده، وجود دارد.

سنسور اثر انگشت گوشی موتو جی 5 اس پلاس در پنل جلو قرار گرفته که در کلید اصلی هوم آن تعبیه شده است. مغز متفکر موتو جی 5 اس پلاس را یک پردازنده هشت هسته ای 64 بیتی اسنپدراگون 625 تشکیل می‌دهد که در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو 506 قرار گرفته است. به لطف وجود این پردازنده، محصول جدید موتورلا در دسته گوشی‌های میان رده بازار قرار می‌گیرد.

موتو جی 5 اس پلاس در دو نسخه از نظر فضای ذخیره سازی عرضه خواهد شد. نسخه‌ای از آن با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و نسخه دیگر با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار خواهند شد. این دستگاه با گیش نصب اندروید 7.1 نوقا از جعبه خارج می‌شود.

موتورولا موتو جی 5 اس پلاس دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ دی (رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل) بوده و از یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی غیر قابل تعویض انرژی خود را تامین می‌کند. این باتری از شارژ سریع نیز پشتیبانی خواهد کرد. برای دوست‌داران سلفی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پنل جلویی آن در نظر گرفته شده است. این دستگاه دارای ویژگی تشخیص چهره است.

موتو جی 5 اس پلاس دارای یک پوشش نانو برای دفع قطرات آب است. بلندگوهای آن در پایین دستگاه جای گرفته و دو اسلات برای سیم کارت در درون آن دیده می‌شود. این اسمارت فون با اندازه‌های 8-9.5 میلی‌متر در 76.2 میلی‌متر در 153.5 میلی‌متر حدود 168 گرم وزن دارد.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر