;
coinex

پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (18 آگوست تا 20 آگوست)

پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (7 جولای تا 9 جولای) جهان

وب سایت IMDB، پایگاهی است موثق دربازه اخبار و اطلاعات مربوط به دنیا هنر هفتم. این وب سایت علاوه بر اینکه یک منبع معتبر در خصوص فیلم‌های سینمایی، هنرپیشگان و دست اندر کاران این هنر است، به صورت منظم و در بازه های مختلف زمانی، اقدام به نشر فهرستی از پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته می نماید. وب سایت IMDB در حال حاضر تحت مالکیت شرکت آمازون (Amzaon) قرار دارد.

پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (18 آگوست تا 20 آگوست)

بر اساس اعلام وب سایت International Movie Datebase یا IMDB، پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (18 آگوست تا 20 آگوست) جهان به ترتیب میزان فروش در آخر هفته عبارتند از:

10. Wind River

فیلم سینمایی Wind River توانست در سومین هفته اکران خود فروشی 3.0 میلیون دلاری (معادل 11.4 میلیارد تومان با احتساب دلار 3.800 تومانی در زمان نگارش) به جمع پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (18 آگوست تا 20 آگوست) پیوسته و مجموع کلی فروش خود را به رقم 4.1 میلیون دلار (معادل 15.6 میلیارد تومان) برساند.

این فیلم در ژانر اکشن جنایی بوده و توسط تیلور شریدان (Taylor Sheridan) کارگردانی شده است. از هنرپیشگان فیلم Wind River می توان به کلسی اسبیل (Kelsey Asbille)، جرمی رنر (Jeremy Renner) و جولیا جونز (Julia Jones) و الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) اشاره نمود. این فیلم مدت زمانی برابر با 1 ساعت و 47 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی R (افراد زیر 17 سال با نظارت والدین) ساخته شده است.

9. The Dark Tower

عنوان نهم در بین پرفروشترین فیلم سینمایی هفته گذشته (18 آگوست تا 20 آگوست) در اختیار فیلم The Dark Tower بود. این فیلم توانست با ثبت رکورد 3.8 میلیون دلار (معادل 14.4 میلیارد تومان) به این عنوان دست یافته و رقم فروش کلی خود را پس از سه هفته اکران به 41.7 میلیون دلار (معادل 158 میلیارد تومان) برساند.

فیلم The Dark Tower فیلمی است در ژانر اکشن که توسط نیکولای آرسل (Nikolaj Arcel) کارگردانی شده است. از هنرپیشگان این فیلم می توان به متیو مک کانهی (Mathew McConaughey)، ادریس البا (Idris Elba) و تام تیلور (Tom Taylor) اشاره کرد. فیلم The Dark Tower که زمانی برابر با 1 ساعت و 35 دقیقه دارد، مناسب برای گروه سنی R (افراد زیر 17 سال با نظارت والدین) ساخته شده است.

8. Girls Trip

مکان هشتم در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (18 آگوست تا 20 آگوست) به فیلم Girls Trip اختصاص داشت. این فیلم توانست با فروشی برابر با 3.9 میلیون دلار (معادل 14.8 میلیارد تومان) این عنوان را به خود اختصاص داده و مجموع فروش کلی خود را پس از پنج هفته اکران به رقم 104.1 میلیون دلار (معادل 395.5 میلیارد تومان) برساند.

پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته

فیلم Girls Trip در ژانر کمدی ساخته شده و از هنرپیشگان آن می توان به رجینا هال (Regina Hall)، کویین لطیفه (Queen Latifah) و جادا پینکت اسمیت (Jada Pinkett Smith) اشاره نمود. این فیلم که توسط مالکوم لی (Malcolm D. Lee) کارگردانی شده زمانی برابر با 2 ساعت و 2 دقیقه دارد. فیلم Girls Trip مناسب برای گروه سنی R (افراد زیر 17 سال با نظارت والدین) ساخته شده است.

7. Spiderman : Homecoming

هفتمین عنوان در بین پرفروشترین فیلم سینمایی هفته گذشته (18 آگوست تا 20 آگوست) مانند هفته قبل، از آن قسمت جدیدی از سری فیلم‌های اسپایدرمن بود. فیلم Spiderman : Homecoming توانست در هفتمین هفته اکران و تعطیلات آخر هفته گذشته فروشی 4.3 میلیون دلاری (معادل 16.3 میلیارد تومانی) را تجربه نموده و در مکان هفتم فهرست پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (18 آگوست تا 20 آگوست) قرار گیرد. با این حساب فیلم Spiderman : Homecomming مجموع فروش خود را در هفت هفته نمایش به رقم 314.1 میلیون دلار (معادل 1194 میلیارد تومان) برساند.

فیلم Spiderman : Homecoming در ژانر اکشن علمی تخیلی ساخته شده و از ستارگان نقش آفرین در آن می‌توان به تام هالند (Tom Holland)، مایکل کیتون (Michael Keaton) و رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr.) اشاره کرد. این فیلم که مدت زمانی برابر با 2 ساعت و 13 دقیقه دارد توسط جان واتز (John Watts) و مناسب برای گروه سنی PG-13 ( (افراد زیر 13 سال با نظارت والدین) تهیه شده است.

6. The Emoji Movie

فیلم انیمیشن The Emoji Movie توانست فروشی 4.4 میلیون دلاری (معادل 16.7 میلیارد تومان) را در آخر هفته تجربه نموده و رتبه ششم را در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (18 آگوست تا 20 آگوست) به خود اختصاص دهد. به این ترتیب فیلم The Emoji Movie توانست مجموع فروش خود را در چهار هفته اکران به رقم 71.9 میلیون دلار (معادل 273.2 میلیارد تومان) برساند.

فیلم انیمیشن The Emoji Movie در ژانر کمدی ماجرایی بوده و توسط تونی لئوندیس (Toni Leondis) کارگردانی شده است. از صداپیشگان این اثر می توان به تی. جی. میلر (T. J. Miller)، جیمز موردن (James Corden) و آنا فاریس (Anna Faris) اشاره نمود. فیلم انیمیشن The Emoji Movie زمانی برابر با 1 ساعت و 26 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی PG (با نظارت والدین) تهیه شده است.

5. The Nut Job 2 : Nutty By Nature

فیلم انیمیشن سینمایی The Nut Job 2 : Nutty By Nature توانست در دومین هفته اکران خود فروشی برابر با 5.1 میلیون دلار (معادل 19.4 میلیارد تومان) را تجربه نموده و عنوان پنجم را در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (18 آگوست تا 20 آگوست) به خود اختصاص دهد. به این ترتیب مجموع کلی فروش این فیلم در دو هفته اکران به رقم 17.7 میلیون دلار (معادل 67.2 میلیارد تومان) رسید.

این فیلم که ادامه ای بر قسمت اول این داستان بوده در ژانر کمدی ماجرایی و توسط کال برانکر (Cal Brunker) کارگردانی شده است. از صداپیشگان مطرح این فیلم انیمیشن می توان به ویل آرنت (Will Arnett)، کاترین هیگل (Katherine Heigl) و مایا رادولف (Maya Radulph) اشاره نمود. فیلم The Nut Job 2 : Nutty By Nature مدت زمانی برابر با 1 ساعت و 31 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی PG (با نظارت والدین) تهیه شده است.

4. Dunkirk

عنوان چهارم در بین پرفروشترین فیلم سینمایی هفته گذشته (18 آگوست تا 20 آگوست)، به فیلم سینمایی Dunkirk اختصاص داشت. این فیلم در پنجمین هفته اکران خود توانست با فروشی 6.6 میلیون دلاری (معادل 25 میلیارد تومان) این رتبه را به خود اختصاص دهد. با این حساب مجموع فروش این فیلم موفق پس از پنج هفته اکران به رقم قابل توجه 165.4 میلیون دلار (معادل 629 میلیارد تومان) رسید.

پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته

فیلم Dunkirk فیلمی است در ژانر درام تاریخی اکشن که توسط کریستوفر نولان (Christopher Nolan) کارگردانی شده است. از هنرپیشگان این فیلم می‌توان به فیون وایتهد (Fionn Whitehead)، دیمین بونارد (Damien Bonnard) و آنئورین بارنارد (Aneurin Barnard) اشاره کرد. فیلم Dunkirk که زمانی برابر با 1 ساعت و 36 دقیقه داشته است، مناسب برای گروه سنی PG-13 ( (افراد زیر 13 سال با نظارت والدین) تهیه شده است.

3. Logan Lucky

فیلم Logan Lucky توانست با فروشی برابر با 7.6 میلیون دلار (معادل 28.9 میلیارد تومان) به فهرست پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (18 آگوست تا 20 آگوست) اضافه شده و رتبه سوم را در این بین به خود اختصاص دهد.

این فیلم در ژانر کمدی جنایی بوده و توسط کارگردان مشهور استیون سودربرگ (Steven Sodergebrg) ساخته شده است. از هنرپیشگان مطرح این فیلم می توان از چنینگ تتوم (Channing Tatum)، کتی هولمز (Katie Holmes) و دانیل کریگ (Daniel Craig) نام برد. فیلم Logan Lucky مدت زمانی برابر با 1 ساعت و 58 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی PG-13 ( (افراد زیر 13 سال با نظارت والدین) تهیه شده است.

2. Annabelle : Creation

رتبه دوم در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (18 آگوست تا 20 آگوست) در اختیار فیلم Annabelle : Creation بود. این فیلم توانست در دومین هفته اکران عموم خود و در تعطیلات آخر هفته با فروشی برابر با 15.6 میلیون دلار (معادل 59.3 میلیارد تومان) این رتبه را به خود اختصاص دهد و مجموع فروش خود را به رقم 64.2 میلیون دلار (معادل 244 میلیارد تومان) برساند.

فیلم Annabelle : Creation در ژانر ترسناک ساخته شده و کارگردانی آن نیز بر عهده دیوید سندبرگ (David F. Sandberg) بوده است. از هنرپیشگان اصلی این فیلم می توان به استفانی سیگمان (Stephanie Sigman)، میراندا اوتو (Miranda Otto) و لولو ویلسون (Lulu Wilson) اشاره نمود. فیلم Annabelle : Creation مدت زمانی برابر با 1 ساعت و 49 دقیقه داشته و  مناسب برای گروه سنی R (افراد زیر 17 سال با نظارت والدین) ساخته شده است.

1. The Hitman’s Bodyguard

پرفروشترین فیلم سینمایی هفته گذشته (18 آگوست تا 20 آگوست) فیلم جدید The Hitman’s Bodyguard بود. این فیلم توانست در اولین هفته اکران خود فروشی 21.4 میلیون دلاری (معادل 81.3 میلیارد تومانی) را تجربه کرده و رتبه اول را در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (18 آگوست تا 20 آگوست) به خود اختصاص دهد.

فیلم The Hitman’s Bodyguard توسط پاتریک هیوز (Patrick Hughes) و در ژانر کمدی اکشن ساخته و کارگردانی شده است. از هنرپیشگان اصلی این فیلم کمدی می توان به ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson)، گری اولدمن (Gary Oldman) . رایان رینولدز (Ryan Raybolds) اشاره کرد. این فیلم مدت زمانی برابر با 1 ساعت و 58 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی R (افراد زیر 17 سال با نظارت والدین) ساخته شده است.


پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته

ترجمه و تالیف : تکراتو

منبع : IMDB

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر