;
coinex

گوشی های اچ تی سی 10 ، یو 11 و یو اولترا اندروید 8.0 اوریو را دریافت خواهند کرد

گوشی های اچ تی سی 10 ، یو 11 و یو اولترا اندروید 8.0 اوریو را دریافت خواهند کردکمپانی اچ تی سی به کاربران گوشی های اچ تی سی 10 ، یو 11 و یو اولترا وعده داده که به زودی اندروید 8.0 اوریو را در دسترس آنها قرار خواهد داد.

کمپانی گوگل بالاخره از جدیدترین نسخه سیستم عامل خود به نام اندروید اوریو رونمایی کرد. بسیاری از کاربران گوشی های پیکسل و نکسوس از آپدیت اندروید 8.0 اوریو به صورت OTA برخوردار شدند. حال زمان آن فرا رسیده که سایر شرکت های تولیدکننده نیز وعده های انتشارآپدیت را برای گوشی های هوشمند خود اعلام کنند. کمپانی اچ تی سی اخیرا از طریق توییتر اعلام کرده که اندروید 8.0 را برای کاربران گوشی های اچ تی سی 10 ، یو 11 و یو اولترا منتشر خواهد کرد.

لازم به ذکر است که این توییت در پاسخ به توییت فردی دیگری منتشر شد، بنابراین مثل یک توییت رسمی نمی توان به آن استناد کرد. این کمپانی در ادامه توییت خود گفته است که توضیحات و جزئیات بیشتر را به زودی اعلام خواهد کرد.

هنوز مشخص نیست که کدام گوشی های اچ تی سی از این آپدیت بهره مند می شوند؛ گوشی های اچ تی سی 10 ، یو 11 و یو اولترا، پرچمدارانی بودند که طی دو سال اخیر معرفی شده اند. گفته می شود که اچ تی سی بولت و اچ تی سی وان ای 9 نیز اندروید 8.0 را دریافت کنند.

.

منبع: androidpolice

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر