;
coinex

رندرهای رسمی سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت قبل از رونمایی در IFA 2017 منتشرشد

رندرهای رسمی سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت قبل از رونمایی در IFA 2017 منتشرشداخیرا تصاویر رسمی گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 1 در دو رنگ مشکی و مسی به بیرون درز کرد؛ به این ترتیب، عجیب نیست که رندرهای رسمی سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت نیز به زودی پس از آن به بیرون درز کردند.

افشاکننده معروف یعنی Roland Quandt برخی از تصاویر این موبایل را منتشر کرده و احتمالا آنها را از لیست مشخصات آمازون به دست آورده است. در رندرهای رسمی سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت مشاهده می کنیم که سونی از همان الگوی همیشگی خود پیروی کرده و این موبایل را شبیه به ایکس زد 1 طراحی کرده است. علاوه بر اندازه کوچکتر و قطر بیشتر، یک ویژگی شاخص دیگر نیز وجود دارد؛ هیچ نوار آنتنی در رندرهای رسمی سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت دیده نمی شود؛ این بدان معناست که این موبایل با بدنه پلاستیکی همراه است که قبلا نمونه آن را در ایکس ای 1 اولترا (XA1 Ultra) شاهد بودیم.

گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت با قیمت 499 یورو در انگلیس به فروش می رسد

با این حال و علیرغم بدنه پلاستیکی، نسخه کامپکت کاملا به نسخه بزرگ تر شباهت دارد.گفته می شود هر دو گوشی سونی به تراشه کوالکوم اسنپدراگون835 و رم 4 گیگابایتی مجهز می شوند؛ هرچند که طرفیت باتری در نسخه کوچکتر، 2800 میلی آمپر ساعت است. برخی شایعات مدعی هستند که این موبایل با پنل نمایشگر 4.6 اینچی با رزولوشن 720 پیکسل همراه می شود؛ اما بعید به نظر می رسد که سونی در پرچمدار خود از این میزان رزولوشن استفاده کند.

این افشاکننده همچنین مدعی است که گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت با قیمت 499 یورو در انگلیس به فروش می رسد؛ یعنی 600 دلار آمریکا. این موبایل در تنوع رنگی مشکی، نقره ای، صورتی سالمون (یا مسی) و آبی عرضه خواهد شد.

کمپانی سونی قصد دارد در تاریخ 9 شهریور (31 آگوست) این گوشی هوشمند را درکنار سونی اکسپریا ایکس زد 1 معرفی کند. این موبایل ها همراه با چند دستگاه دیگر سونی در نمایشگاه IFA 2017 رونمایی می شوند.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر