;
coinex

تبلت گلکسی تب ای 8.0 مدل 2017 به دستیار صوتی بیکسبی مجهز می شود

تبلت گلکسی تب ای 8.0 مدل 2017 به دستیار صوتی بیکسبی مجهز می شوداخیرا یک فرم راهنمای کاربر برای تبلت گلکسی تب ای 8.0 مدل 2017 در وب سایت رسمی سامسونگ منتشر شده که برخی از جزئیات و مشخصات این دستگاه را به نمایش گذاشته است. با توجه به این فرم راهنما، سامسونگ قصد دارد دستیار هوشمند بیکسبی را برای دستگاه های تبلت خود راه اندازی کند. تا به حال، ایندستیار بهگوشی های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس محدو بوده است. در این فرم راهنما مشخص شده که کاربران چطور می توانند دستیار صوتی بیکسبی را با استفاده از حساب سامسونگ خود فعال کنند؛ همچنین مشخص شده که اگر کاربر، انگشتان خود را به سمت راست صفحه نمایش تبلت بکشد، صفحه اصلی بیکسبی را روی آن مشاهده خواهد کرد. دستیار صوتی بیکسبی در تبلت های سامسونگ می تواند کاربردهایی مثل هشدار دهنده داشته باشد؛ علاوه بر این، صفحه اصلی بیکسبی با کارت هایی همراه شده که کاربردهای مختلف این دستیار را به شما ارائه می دهد. لازم به ذکر است که در فرم راهنما، مشخصا به نام دستیار صوتی بیکسبی اشاره نشده، بنابراین این احتمال وجوددارد که قابلیت نامبرده هنوز برای تبلت ها کارایی نداشته باشد. ناگفته نماند که این تبلت از دکمه مجزای بیکسبی برخوردار نیست؛ این در حالیست که گوشی های گلکسی اس 8، اس 8 پلاس و نوت 8 که دیشب معرفی شده، از این دکمه مجزا برخوردار هستند.

تبلت گلکسی تب اس 8.0 مدل 2017 علاوه بر دستیار مجازی شخصی، به لانچر بازی نیز مجهز است. این اپلیکیشن، لیست تمام بازی هایی که از گوگل پلی استور و یا گلکسی اپ استور دانلودشده را مشخص می کند که دسترسی ساده تری به آنها داشته باشید. این لانچر بازی همچنین به کاربر اجازهمی دهد که با انتخاب بین عملکرد بالا و یا مصرفبهینه باتری، عملکرددستگاه را کنترل کند؛ این تنظیمات در زمان ضبط بازی، اسکرین شات گرفتن و قفل کردن دکمه های ناوبری در زمانبازی قابل استفاده هستند.

قابلیت دیگری که ازگوشی های هوشمند سامسونگ به تبلت گلکسی تب ای 8.0 مدل 2017 آمده،لانچر سیستم بازطراحی شده است که به شما اجازهمی دهد به سادگی در صفحه هوم حرکت کنید تا تمامی اپلیکیشن های اینستال شده را مشاهده کنید. حالت نوتیفیکیشن و تنظیمات سریع نیز آپدیت شده اند. با توجه به اخبار و شایعاتی که این روزها به گوش می رسند، به نظر می رسد تبلت گلکسی تب ای 8.0 مدل 2017 در اینده ای نزدیک معرفی می شود. این احتمال وجود دارد که رونمایی از آن در نمایشگاه IFA 2017 برلین انجام شود.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر