;
coinex

گوشی اسنشال فون اندی رابین از امروز به صورت رسمی عرضه می شود

گوشی اسنشال فون اندی رابین از امروز به صورت رسمی عرضه می شودآخرین خبری که ما از گوشی اسنشال فون شرکت اندی روبین در دست داشتیم این بود که قرار است تا حداکثر در 7 روز آینده برای مشتریانی که آنها را پیش خرید کرده بودند فرستاده شوند؛ این خبر 25ام مرداد ماه منتشر شده بود؛ و اما خبر خوب و تازه این است که امروز بالاخره گوشی اسنشال فون برای مشتریان و خریداران ارسال شدند و در نتیجه، افرادی که از قبل این تلفن ها را پیش خرید کرده بودند، به زودی با پیام تاییدیه ارسال کالایشان مواجه خواهند شد. نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که تمامی این تلفن ها همزمان ارسال نمی شوند و اگر تا به حال پیامی مبنی بر تایید ارسال گوشی اسنشال فون خود دریافت نکرده اید، خونسرد باشید؛ به زودی به دست شما خواهد رسید. حداکثر باید چیزی بین یک تا سه روز را منتظر بمانید.

خبری کوتاه و داغ…

تلفن های هوشمند اسنشل

تعدادی از مشتریان و خریداران گوشی اسنشال فون از شرکت تولید کننده آن دل خوشی نداشتند؛ چرا که مبلغ خرید تلفن از حساب کارت اعتباری آنها کسر شده است؛ اما همچنان پیام تاییدیه ارسال آن را دریافت نکرده اند. اکثریت خرده فروشان و تولیدکنندگان عمده تا زمانی که کالای فروشی شان در مسیر انتقال به دست مشتری قرار نگرفته است، مبلغ خرید محصول را از همان حسابی که شخص توسط آن کالا را پیش خرید کرده است کسر نمی کنند. یکی از خریداران گوشی اسنشال فون ، ایمیلی مبنی بر شکایت خود نسبت به کمپانی را به خبرگزاری ها ارسال کرده است. این شخص از این شرکت به هیچ وجه دل خوشی نداشت، درمورد خدمات مشتری اندی رابین نارضایتی های زیادی داشت و صریحا بیان کرد که به نظر می رسد خود این افراد هم نمی دانند در این شرکت چه می گذرد و داستان این اسنشال ها چیست.

نکته دیگری که باید در نظر گرفت این است که بی شک، چنین بی نظمی و تاخیری در ارسال این تلفن های همراه، فقط و فقط برای رفع نقص های احتمالی موجود در دستگاه بوده و با توجه به اینکه این کمپانی امروز نهایتا در حال عملی کردن وعده قبلی خود است، می توان به سادگی نتیجه گرفت که تمامی آن ایرادات به طور  کلی برطرف شده و کارکرد این دستگاه در وضعیت خوب و تثبیت شده ای قرار گرفته است.

.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر