;
coinex

ورود مرسدس بنز کلاس اس جدید به ایران

ورود مرسدس بنز کلاس اس جدید به ایران

خودرو ب ام و 730Li مدل 2017 در ایران حضور موفقیت آمیزی داشته‌اند و این مساله خودروسازان گروه مرسدس بنز را به فکر تولید و عرضه مرسدس بنز کلاس اس جدید با موتور 2 لیتر توربو انداخته است.

تا قبل از قانون عدم واردات خودروهای مجهز به موتور بالای 2500 سی سی، مرسدس بنز کلاس اس جدید و ب ام و خودروهای لوکسی بودند که وارد ایران می‌شدند و طرفداران بسیاری نیز داشتند. اما بعد از اینکه این قانون اجرا شد عرضه این خودروها در ایران متوقف شد.

شرکت پرشیا خودرو با رونمایی ب ام و سری 7 مدل 2017 در زمستان سال گذشته که مجهز به موتور 2 لیتر توربو بود، امکان خرید این خودرو را برای مشتریان فراهم کرد و چون از نظر قیمت مناسب بود با استقبال نیز روبه رو شد.

به نظر می‌رسد که مرسدس بنز قصد داشته باشد سهمی از بازار خودرو در ایران را به دست آورد چون در حال برنامه‌ریزی‌های لازم برای تولید نسخه‌ای از مرسدس بنز کلاس اس جدید است به گونه‌ای که مناسب ایران باشد.

مدل 2018 خودروی مرسدس بنز کلاس اس در راحتی پیشتاز است و در سال 2016 پرفروش‌ترین سدان لوکس لقب گرفت. از سال 2013 تا کنون 300 هزار دستگاه از آن به فروش رسیده است. در این مدل جدید جذابیت بدنه آن نسبت به گذشته بسیار مشخص است و در تمامی مدل‌های جدید آن یک جلو پنجره با چراغ‌های بزرگ LED در جلو قابل مشاهده است.

.

منبع: iranjib

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر