;
coinex

تصاویر گلکسی جی 7 پلاس سامسونگ با دوربینی دوگانه در فضای آنلاین منتشر شد!

 

تصاویر گلکسی جی 7 پلاس سامسونگ با دوربینی دوگانه در فضای آنلاین منتشر شد!دو پوستر تبلیغاتی ظاهرا رسمی در روز جمعه بر روی یک بلاگ تکنولوژی تایوانی، یک آگهی را به نمایش گذاشتند که در آن تلفن همراه هوشمندی را با عنوان گلکسی جی 7 پلاس معرفی می کرد. آنچه که از این تبلیغ درمورد این تلفن می توانستیم متوجه شویم این بود که این دستگاه، یک تلفن همراه میان رده با دوربینی دوگانه نصب شده در قسمت پشتی آن است و بسیار شبیه به گلکسی جی 7 ای است که در سال جاری منتشر شد و موضوع اصلی بسیاری از شایعات اخیر پخش شده بوده است. بنا بر گزارش های اخیر، سامسونگ برای این تلفن، دوربین پشت 13 مگاپیکسلی با لنزهای 5 مگاپیکسلی به همراه دو ماژول با دیافراگم هایی به فاصله های کانونی 1.7 و 1.9 قرار داده است. در هفته ای که گذشت، بالاخره سامسونگ اولین تلفن همراه خود با دوربین دوگانه را به بازار عرضه کرد و اگر ماژول تصویربرداری اصلی به عنوان نشانه خاصی تلقی شود، دوربینی که بر روی گلکسی جی 7 پلاس تعبیه خواهد شد شامل لنز های زاویه – گسترده و یک لنز تله فوتو خواهد بود و لنز دیگر نیز همانند همان مدل اشاره شده در بالا، 5 مگاپیکسلی خواهد بود.

 

گلکسی جی 7 پلاس

در حاشیه دور قاب بالایی گلکسی جی 7 پلاس قرار است دوربینی 16 مگاپیکسلی با یک فلش قرار بگیرد که البته این قابلیت نسبتا نایابی در سری گوشی های هوشمند شرکت سامسونگ به حساب می آید و در یکی از آخرین تلفن های هوشمند موجود در بازار سامسونگ، “زد 4″، می توان چنین قابلیتی را مشاهده کرد (سیستم عامل تیزن بر روی این دستگاه اجرایی بود). دو لنز پشتی گلکسی جی 7 پلاس به صورتی عمودی بر روی هم قرار گرفته اند و یک لنز دوگانه نیز در قسمت پایینی این دو لنز قرار گرفته است. همچنین یک کلید هوم قابل لمس نیز برای این دستگاه تعبیه شده است که علاوه بر داشتن عملکرد کلید هوم، به عنوان حسگر اثر انگشت نیز از آن استفاده می شود. علاوه بر اینها، این تلفن مجهز به کلیدی تحت عنوان Bixby شده است که به کمک آن، می توان دستیار هوش مصنوعی این دستگاه را فعال کرد که این دستیار با نام اختصاری AIA، اولین بار در گلکسی اس 8 از آن رونمایی شد و انتظار می رود تا بر روی تعداد زیادی از غول های میان رده تکنولوژی و دستگاه های “اینترنت همه چیز (Internet Of Things) ” که قرار است تا در چند ماه پیش رو ارائه شوند، اعمال شود.

 

گلکسی جی 7 پلاس

بنا بر شایعات اخیر، گلکسی جی 7 پلاس مجهز به صفحه نمایش 5.5 اینچی سوپر آمولد و رزولوشن تصویر فول اچ دی خواهد بود. پردازشگر اگزینوس 7870 هشت هسته ای SoC و رم 4 گیگابایت و همچنین فضای داخلی 32 گیگاباتی از مشخصات فنی اجزای اصلی داخلی آن هستند. این دستگاه دارای درگاهی برای ورود رم میکرو اس دی بوده که از این درگاه همچنین نیز می توان برای ورود سیم کارت دوم استفاده کرد (می توانند هر دو به صورت همزمان اعمال شوند). باتری 3000 میلی آمپر ساعتی این دستگاه قابل جدا کردن نیست. علاوه بر کشور تایوان، تا پایان سال جاری قرار است شاهد آغاز به فروش این دستگاه در کشور چین و تعدادی دیگر از کشور های مختلف دنیا باشیم و نکته آخر اینکه بنا بر برنامه های گزارش شده اخیر سامسونگ، این شرکت قصد دارد تا این تلفن همراه هوشمند را در  رنگ های مشکی، صورتی و طلایی رنگ روانه بازار کند.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر