;
coinex

سامسونگ از وسایل خانگی هوشمند جدیدی در نمایشگاه IFA 2017 رونمایی می‌کند!

سامسونگ از وسایل خانگی هوشمند جدیدی در نمایشگاه ایفا 2017 رونمایی می‌کند!سامسونگ از قابلیت‌های هوش مصنوعی، تشخیص صدا و پردازش ابری در ساخت بسیاری از وسایل خانگی هوشمند خود که می‌خواهد در نمایشگاه ایفا 2017 از آن‌ها رونمایی کند، استفاده کرده است. این سازنده تا به حال مبالغ بسیار زیادی را در زمینه محصولات مرتبط با هوش مصنوعی سرمایه گذاری کرده است با این امید که بتواند سهم بیشتری را در بازار محصولات مرتبط با هوش مصنوعی به خود اختصاص دهد. طبق اطلاعات موجود سامسونگ علاوه بر این در نظر دارد که با پرداخت 1 میلیارد دلار تعداد بیشتری از شرکت‌هایی را که در زمینه ساخت وسایل خانگی هوشمند کار می‌کنند، به مجموعه خود اضافه کند. سازنده کره‌ای گفته است که تا سال 2020 میلادی همه وسایل خانگی هوشمند خود را به یک فناوری هوش مصنوعی پیشرفته مجهز می‌کند.

یخچال‌ فمیلی هاب (Family Hub) که قابلیت تشخیص فرامین صوتی کاربر به زبان‌های مختلف را دارد، تنها یکی از وسایل خانگی سامسونگ است که از قابلیت‌های هوش مصنوعی بهره می‌برد. سازنده کره‌ای گفته است که در نمایشگاه نمایشگاه IFA 2017 از وسایل بیشتری که توانایی درک فرامین صوتی را دارند، رونمایی می‌کند از این رو می‌توان گفت که این محصولات هم توانایی پشتیبانی رابط کاربری بیکسبی ویس (Bixby Voice) را در خود دارند؛ این رابط کاربری به واسطه گوشی‌های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در بیش از 200 کشور جهان در اختیار کاربران گذاشته شده است.

سامسونگ علاوه بر ارائه فناوری هوش مصنوعی و قابلیت پشتیبانی فرامین صوتی در محصولاتش تصمیم دارد که به کاربران و طرفداران محصولاتش کمک کند تا با هر دستگاهی از طریق سیستم پردازش ابری و اضافه سازی قابلیت پشتیبانی نرم افزار موبایل سامسونگ کانکت (Samsung Connect)، محصولات خانگی این سازنده را کنترل کنند. ظاهرا هدف سازنده کره‌ای از انجام این کار گسترش این قابلیت و استفاده از آن در دستگاه‌هایی است که توسط سایر سازندگان وسایل خانگی ساخته می‌شوند.

سامسونگ همچنین تصمیم دارد که سرویس عیب یابی از راه دور هوش مصنوعی موبایل (Artificial Intelligence Remote Diagnosis Service) خود را ارتقاء دهد؛ این سیستم به منظور جمع آوری اطلاعات از وسایل هوشمند خانگی و ارسال اطلاعات آن‌ها به مرکز سامسونگ در شهر سئول کشور کره جنوبی راه اندازی شده است تا سازنده کره‌ای بتواند از این طریق، این اطلاعات را تحلیل کند و به واسطه آن خدمات پشتیبانی بهتری را در اختیار کاربران و مشتریان خود بگذارد.

سازنده کره‌ای علاوه بر این گفته است که می‌خواهد خانواده محصولات خود را که توسط گروه صنعتی اپن کانکتیویتی فاندیشن (Open Connectivity Foundation) تایید شده‌اند، مطابق با استانداردهای اینترنت اشیاء گسترش دهد. این سازنده تصمیم گرفته است که استانداردهای شرکت اپن کانکتیویتی فاندیشن را بر روی تلویزیون‌های هوشمند، دستگاه‌های تهویه هوا، یخچال‌های فمیلی هاب، اجاق گازها، ماشین‌های لباس شویی و سایر محصولاتی که تا چند ماه آینده وارد بازار می‌کند، اعمال کند.

اقدامات فوق باعث می‌شوند که سامسونگ در بازار محصولاتی که با اینترنت اشیاء کار می‌کنند، نقش پررنگ‌تری داشته باشد. به زودی اطلاعات بیشتری در زمینه اقدامات جدید سازنده کره‌ای در این زمینه منتشر می‌شود.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر