;
coinex

تصویری از کمپین تبلیغاتی گوشی شیائومی می میکس 2 به بیرون درز کرد

تصویری از کمپین تبلیغاتی گوشی شیائومی می میکس 2 به بیرون درز کردانتظار می رود تا شیائومی می میکس 2 در شهریور ماه رونمایی شود و همچنان که به این ماه نزدیک و نزدیک تر می شویم و در انتظار رسیدن روز این رونمایی هستیم، شایعات مختلف بیشتری پدیدار می شوند و اطلاعات دقیق تری از این گوشی به بیرون فاش می شوند. تصاویر کاور پشتی شیائومی می میکس 2 که روز گذشته منتشر شد، نشان می دهد که این دستگاه نیز احتمالا با بدنه سرامیکی همراه می شود.  عکسی که ما الان در اختیار داریم، تصویری است از نمای روبرویی شیائومی می میکس 2 که بر روی سایت Weibo به نمایش گذاشته شده است و آنچنان که به نظر می رسد، به صورت حرفه ای و برای استفاده در کمپین تبلیغاتی میکس 2 گرفته شده است.

هفته پیش نیز فیلیپ استارک با ارائه ویدیویی که مشخصات کلی می میکس 2 را در اختیار ما قرار داد، تا اندازه ای ظاهری که قرار است برای این گوشی با آن مواجه شویم را به ما نشان داد. تصویری که در اینجا با آن مواجه هستید بسیار شبیه به مدلی است که استارک در آن ویدیو به تصویر کشید و در آن می توانستیم به طور کامل مشاهده کنیم که این دستگاه بدون هرگونه حاشیه دور قاب در نمایشگر خود طراحی شده است. به راحتی می توانستیم میکس 2 نوشته شده بر روی پوشش ضد آب قرار گرفته بر روی نمایشگر این دستگاه را مشاهده کنیم و این تمام آن چیزی بود که از این عکس قابل برداشت بود.

تصویری از کمپین تبلیغاتی گوشی شیائومی می میکس 2 به بیرون درز کرد

 

نهایتا leakster فاش کرد آن چیزی که شاهد آن بودید، میکس 2 بوده و این تلفن از نمایشگری بزرگ و بدنه ای سرامیکی برخوردار خواهد بود. تاریخ رونمایی از این دستگاه، برای ماه بعد معین شده است. همچنین عکس دیگری منتشر شده است که ادعا می کند  تصویری دیگر از میکس 2 است؛ اما متاسفانه ما از صحت آن اطلاعی نداریم.

 

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر