;
coinex

ساعت کانکت اولین ساعت هوشمند با سیستم‌عامل استروید


ساعت کانکت اولین ساعت هوشمند با سیستم‌عامل استروید
استروید یک پلتفرم متن‌باز جایگزین برای سیستم‌عامل گجت‌های پوشیدنی گوگل است. این سیستم‌عامل جدید بر اساس لینوکس طراحی شده و بازنویسی رابط کاربری آن نیز بر اساس چارچوب Qt5 انجام گرفته است.

اولین ساعت هوشمند که از این سیستم‌عامل جدید بهره می‌برد ساعت کانکت (Connect) نام دارد و پیش فروش این محصول به زودی در اروپا آغاز خواهد شد؛ البته هنوز اطلاعی از قیمت این ساعت در دست نیست.

ساعت هوشمند کانکت از یک نمایشگر 1.39 اینچی آمولد با رزولوشن 400 در 400 پیکسل بهره می‌برد؛ جالب اینجاست که این ساعت هوشمند یک دوربین 2 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئوی اچ‌دی نیز خواهد داشت و همچنین نیازی ندارد که به یک تلفن همراه متصل شود و شما می‌توانید با قرار دادن یک سیم‌کارت نانو درون این محصول به صورت مستقل از قابلیت‌های آن بهره ببرید.

پردازنده ساعت هوشمند کانکت را چیپست 1.39 گیگاهرتزی مدیاتک تشکیل داده و در دو نسخه، یکی همراه با 4 گیگابایت حافظه داخلی و 512 مگابایت حافظه رم و دیگری با 8 گیگابایت حافظه داخلی و 1 گیگابایت رم عرضه خواهد شد.

از آنجایی که این محصول به صورت مستقل نیز قابل استفاده است، یک صفحه شماره‌گیر نیز برای کاربران ارائه شده که به وسیله‌ آن بتوانند تماس‌های خود را برقرار کنند. به علاوه شرکت سازنده ساعت هوشمند کانکت مدعی شده که تنها با یک بار شارژ، این محصول می‌تواند تا 4 روز مورد استفاده قرار گیرد.

دیگر امکانات رایج ساعت‌های هوشمند، از جمله کرنومتر، ساعت شمارش معکوس و سنسور اندازه‌گیری ضربان قلب نیز در این محصول وجود دارد. همراه با این ساعت هوشمند یک فروشگاه اپلیکیشن مخصوص نیز معرفی خواهد شد و برنامه‌های سیستم عامل استروید که فعلا چندان پرشمار نیستند در این فروشگاه قرار خواهند گرفت.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر