;
coinex

شایعات جدیدی درباره گوشی وان پلاس 6 منتشر شد

شایعات جدیدی درباره گوشی وان پلاس 6 منتشر شد
گوشی وان پلاس 6 پرچمدار سال 2018 کمپانی چینی وان پلاس است که احتمالا با مشخصات بسیار منحصر به فرد و جذابی همراه خواهد بود.

وان پلاس 5 یکی از قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند حال و حاضر جهان است. این دستگاه پرچمداری بی‌نظیر از کمپانی چینی وان پلاس است که به تازگی در سال 2017 وارد بازارهای جهانی شد؛ اما از هم اکنون صحبت‌هایی راجع به نسل بعدی این گوشی شنیده می‌شود. وان پلاس 6 جانشین بعدی این گوشی هوشمند است.

بسیاری از کارشناسان بر این باورند که وان پلاس 5 پس از سامسونگ گلکسی اس 8 و آیفون 7 پلاس اپل سومین گوشی برتر سال 2017 است. وان پلاس 5 در ژوئن 2017 عرضه شد و وان پلاس نیز یکسال قبل از آن در ژوئن 2016 وارد بازار گردید، به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود که گوشی وان پلاس 6 نیز در ماه ژوئن سال آینده راهی بازارهای جهانی شود.

وان پلاس 5 با قیمت 479 دلار فروخته می‌شود، اما گمانه زنی‌ها درباره قیمت وان پلاس 6 رقم بالاتری را نشان می‌دهد که البته جز این نیز انتظاری نمی‌رود!

کمپانی وان پلاس برای همه گوشی‌های پرچمدار خود از نمایشگر فول اچ دی استفاده کرده است، اما صفحه نمایش‌های کواد اچ دی پلاس، 4K نمایشگرهای محبوب‌تری هستند. این احتمال وجود دارد که وان پلاس 6 صفحه نمایش 4K دریافت کند. دومین نکته‌ای که درباره گوشی وان پلاس 6 مطرح است، فضای ذخیره سازی بزرگ برای این پرچمدار است.

وان پلاس 5 با 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی، عرضه شد؛ اما هیچ کارت میکرو اس دی برای ارتقا این مقدار از حافظه وجود ندارد. در مورد وان پلاس 6 گفته می‌شود که احتمالا این دستگاه علاوه بر دارا بودن فضای ذخیره سازی بزرگ از مزیت کارت میکرو اس دی نیز برخوردار خواهد بود.

وان پلاس 5 عملکرد ابتدایی درباره ضد آب بودن دارد و بنابراین پیش بینی می‌شود که گوشی وان پلاس 6 برای تجربه کاربری بهتر، با عملکرد حرفه‌ای در مورد ضد آب بودن همراه باشد. وان پلاس 5 جک هدفون 3.5 میلی‌متری خود را حفظ کرد، هر چند که شایعات اولیه درباره این گوشی چیز دیگری را نشان می‌داد. تجربه صوتی وان پلاس 5 تجربه چندان دلچسبی نیست و شما به راحتثی قادر خواهید بود تا با دستتان جلوی صدای خروجی را بگیرید. ما امیدواریم که در گوشی وان پلاس 6 این مشکل رفع شده و استریوهایی با کیفیت بالا در پنل جلویی این گوشی شاهد باشیم.

یکی از مهمترین فاکتورها در گوشی‌های هوشمند امروزی باتری و ویژگی‌های آن است. وان پلاس 5 از فناوری شارژ سریع Dash Charge پشتیبانی می‌کند. این فناوری به شما اجازه می‌دهد تا تنها در عرض 30 دقیقه گوشی خود را تقریبا به طور کامل شارژ کنید. این احتمال وجود دارد که ظرفیت باتری وان پلاس 6 بیشتر از مدل امسالی باشد و البته تکنولوژی جدیدتری از دش شارژ در آن دیده شود.

انتظار می‌رود که در گوشی وان پلاس 6 اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش آن تعبیه شود، این ویژگی خاصی است که برای گوشی‌های آیفون 8 اپل و البته محصولات بعدی ویوو شایعه شده، پس می‌توان انتظار حضور این تکنولوژی در وان پلاس 6 را نیز داشت.

.

منبع: igeekphone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر