;
coinex

تاریخ عرضه ال جی وی 30 و ال جی وی 30 پلاس مشخص شد

تاریخ عرضه ال جی وی 30 و ال جی وی 30 پلاس مشخص شد
ال جی وی 30 و ال جی وی 30 پلاس (LG V30 Plus) گوشی‌های پرچمدار جدید کمپانی ال‌جی هستند که به زودی در بازارهای جهانی رخ نشان می‌دهند.

بر اساس گزارشی که امروز در رسانه‌های خبری کره منتشر شد، گوشی‌های ال جی وی 30 و ال جی وی 30 پلاس در 7 سپتامبر برابر با 16 شهریور ماه در بازار موبایل کره خودنمایی خواهند کرد. گفته می‌شود که ال جی وی 30 استاندارد در گزینه‌های رنگی مشکی، آبی، نقره‌ای و اسطوخودوس عرضه می‌شود و این در حالی است که گوشی ال جی وی 30 پلاس تنها در رنگ مشکی به بازارهای شرق آسیا راه پیدا خواهد کرد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، ال جی وی 30 و ال جی وی 30 پلاس توسط سه اپراتور کره‌ای در این کشور به فروش خواهد رفت و قیمت آن به ترتیب برای نسخه استاندارد V30 حدود 800 دلار و برای مدل ال جی وی 30 پلاس چیزی در حدود 900 دلار خواهد بود.

گوشی ارزان‌تر (مدل وی 30) با 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود، در حالی که همتای رده بالاتر آن با 128 گیگابایت حافظه داخلی به فروش خواهد رسید. همراه با نسخه‌های کره‌ای این گوشی هوشمند، دستیار مجازی گوگل خودنمایی خواهد کرد. پیش از این نیز ال جی این مورد را تایید کرده بود.

بر اساس شایعات مختلفی که تاکنون در فضای وب منتشر شده است، هر دو گوشی پرچمدار ال جی وی 30 و ال جی وی 30 پلاس با تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام قدرتنمایی خواهند کرد. علاوه بر این، لنزهای سریع در سنسورهای پیشرفته دوربین دوگانه آنها دیده خواهد شد، سنسورهایی که برای اولین بار با دهانه دیافراگم f/1.6 خودی نشان می‌دهند. این دستگاه‌های جدید با پیش نصب سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا از جعبه خارج خواهند شد.

این سازنده تجهیزات و لوازم الکترونیکی، قبلا اعلام کرده بود که قرار است تا به طور رسمی گوشی ال جی وی 30 را معرفی کند. این رویداد معرفی در تاریخ 31 آگوست (9 شهریور) و قبل از آغاز به کار نمایشگاه IFA 2017 برگزار خواهد شد.

ال جی وی 30 و ال جی وی 30 پلاس در هنگام ورود به بازار با رقیب قدرتمندی روبرو خواهند شد. گلکسی نوت 8 سامسونگ به تازگی معرفی شده و عرضه جهانی آن از 15 سپتامبر (24 شهریور) آغاز خواهد شد. این احتمال وجود دارد که این کمپانی کره‌ای به منظور رقابت با دیگر هموطن خود، تصمیم به عرضه زود هنگام پرچمداران جدید خود در 7 سپتامبر گرفته تا بتواند قبل از رسیدن نوت 8 به بازار کره، سهمی از بازار این کشور را برای خود به دست آورد.

اپل نیز به زودی گوشی آیفون 8 خود را معرفی خواهد کرد، پرچمداری که بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند که قدرتنمایی اپل را نشان خواهد داد. باید دید که با این اوضاع، در چند هفته آینده چه بر سر بازار گوشی‌های هوشمند جهان خواهد آمد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر