;
coinex

موتورولا موتو ایکس 4 تاییدیه FCC را دریافت کرد

موتورولا موتو ایکس 4 تاییدیه FCC را دریافت کرد
شایعات بسیاری به گوشی جدیدی اشاره کرده‌اند که به زودی توسط موتورولا معرفی خواهد شد. اعتقاد بر این است که این دستگاه موتورولا موتو ایکس 4 (Moto X4) خواهد بود.

موتو X4 موتورولا به تازگی در کمیسیون ارتباطات فدرال دیده شده و تاییدیه این سازمان را دریافت کرده است. قرار گرفتن نام این دستگاه در لیست FCC می‌تواند نشانه‌ای از معرفی زود هنگام این گوشی هوشمند باشد. هر چند که هنوز موتورولا هیچ صحبتی درباره آن نکرده است.

مشخصات موتورولا موتو ایکس 4

تاکنون مشخصات موتو ایکس 4 در گزارشات متعددی منتشر شده است. گفته می‌شود که این اسمارت فون جدید دارای یک صفحه نمایش 5.2 اینچی فول اچ دی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل بوده و پردازنده اسنپدراگون 630 کوالکام در درون آن قدرتنمایی خواهد کرد.

در کنار این تراشه از کوالکام، پردازنده مرکزی آدرنو 508 قرار گرفته است. موتورولا موتو ایکس 4 دارای 4 گیگابایت رم بوده و حافظه داخلی آن با 64 گیگابایت تکمیل می‌شود. به نظر می‌رسد که انرژی مورد نیاز روزانه آن از یک باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعت تامین شود.

در بخش دوربین نیز مشخصات جالبی دیده می‌شود. در پنل پشتی این دستگاه یک دوربین دوگانه با شکل و شمایلی خاص قرار گرفته است. هر دو سنسور این دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی است که در یک ماژول دایره‌ای شکل به صورت افقی چیده شده‌اند. در پنل جلو نیز برای دوست‌داران عکس‌های سلفی و ایجاد ارتباط تصویری، یک دوربین 16 مگاپیکسلی با زاویه واید در نظر گرفته شده است.

از گزینه‌های ارتباطی در گوشی موتو ایکس 4 می‌توان به بلوتوث 4.1، جی پی اس، وای فای و پشتیبانی از شبکه پرسرعت 4G LTE اشاره کرد.

هیچ صحبتی درباره تاریخ عرضه و یا قیمت موتو ایکس 4 وجود ندارد. لنوو که دیگر اکنون مالک رسمی موتورولا به حساب می‌آید، تا این لحظه هیچ جزئیاتی درباره این دستگاه را تایید نکرده و درباره زمان ورود این گوشی به بازار حرفی نزده است. فقط می‌توان با وجود نشانه‌هایی که وجود دارد، به عرضه زود هنگام آن امیدوار بود.

موتورولا موتو ایکس 4 به احتمال زیاد در هنگام ورود به بازار به سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا مجهز خواهد بود، اما مطمئنا در مدت زمان کوتاهی بعد، به نسخه جدید سیستم عامل اندروید 8 اوریو ارتقا پیدا می‌کند.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر