;
coinex

اپل بالاخره در تاریخ 12 سپتامبر از آیفون 8 رونمایی خواهد کرد

اپل بالاخره در تاریخ 12 سپتامبر از آیفون 8 رونمایی خواهد کرد

به طور یقین شما نیز تا به حال اخبار و شایعات زیادی راجع به آیفون بعدی شنیده‌اید؛ بالاخره شرکت اپل تا چند روز دیگر لب به سخن خواهد گشود و از مدل جدید گوشی خود پرده برداری می‌کند.

طبق گزارش جدید رسانه «وال استریت ژورنال»، اپل در تاریخ 12 سپتامبر همایش بزرگی دارد.

در حال حاضر این کمپانی در نظر دارد کنفرانس خود را در تئاتر استیو جابز برگزار کند. با این حال، هنوز این مکان به طور کامل ساخته نشده و ممکن است مکان همایش تغییر کند. مکان دومی که اپل در نظر دارد، همایشگاه «بیل گراهام» در شهر سان فرانسیسکو است. این همایشگاه دو سال پیش نیز پذیرای طرفداران اپل بود.

اطلاعات فاش شده از طریق افراد نزدیک به شرکت است. شایعات راجع به مکان این رویداد، از سخنان خرده فروشان اروپایی که چندی پیش منتشر شده بود، نشات می‌گیرد. با توجه به این اطلاعات، احتمالا اپل در تاریخ 12 سپتامبر کنفرانس خود را برگزار می‌کند؛ تاریخی که برای اولین بار در آن، آیفون 5 را به طور رسمی معرفی کردند.

کانسپت آیفون 8

حال پس از هشت سال، احتمالا آیفون 8 که ظاهری متفاوت دارد هم در این تاریخ معرفی خواهد شد. آیفونی که شاید نام دیگری به جز «8» داشته باشد!

شایعات حاکی از این است که تکنولوژی اولد، شارژ به صورت وایرلس یا بی‌سیم و سیستم تشخیص چهره از قابلیت‌های جدید آیفون 8 خواهند بود. علاوه بر این مدل، آیفون 7 اس و 7 اس پلاس نیز معرفی خواهند شد که از چیپست جدید و شیشه به جای آلومینیوم (در قسمت پشت گوشی) بهره می‌برند.

احتمال می‌رود نسل سوم ساعت اپل همراه با مدل جدید تلویزیون این شرکت با تکنولوژی 4K و HDR هم از محصولات جدیدی باشند که در این همایش معرفی می‌شوند.

با توجه به تاریخ عرضه آیفون‌های قبلی، احتمالا مدل‌های جدید هم 22 سپتامبر روانه بازار جهانی می‌شوند و امکان پیش خرید نیز از یک هفته قبل از انتشار، در دسترس قرار گیرد.

منبع: GSMArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر