;
coinex

هدست واقعیت مجازی دل ویزور به زودی عرضه خواهد شد

هدست واقعیت مجازی دل ویزور به زودی عرضه خواهد شد
کمپانی دل نیز بالاخره به جمع سازندگان هدست های واقعیت مجازی پیوست. محصول جدید این کمپانی که یک هدست واقعیت مجازی است دل ویزور (Dell Visor) نام دارد.

هدست Dell VR Visor یک هدست واقعیت مجازی است که با پلتفرم واقعیت مجازی مایکروسافت برای سیستم عامل ویندوز مطابقت دارد. کاربران می‌توانند لذت واقعیت مجازی را از طریق این هدست با استفاده از نوت‌بوک‌های این شرکت تجربه کنند.

تا این لحظه جزئیات زیادی درباره مشخصات هدست واقعیت مجازی دل ویزور منتشر نشده است. به جز اینکه پنل ال‌ سی دی این دستگاه از رزولوشن 1440 در 1440 پیکسل پشتیبانی کرده و به لطف موازنه صحیح رنگ و نور و لایه بندی‌های مناسب کاربران می‌توانند به راحتی و به مدت زمان طولانی از آن لذت ببرند.

 

بر اساس اطلاعات منتشر شده، کاربران می‌توانند از هدست واقعیت مجازی دل ویزور بر روی عینک خود نیز استفاده کنند و بدون آنکه نیاز به برداشتن آن باشد به راحتی اطراف خود را نیز ببینند. همه سیم‌ها و کابل‌های متصل به آن در پشت این هدست قرار می‌گیرد.

دل ویزور یک هدست واقعیت مجازی مقرون به صرفه است که در ماه اکتبر عرضه خواهد شد و پیش فروش ان نیز از ماه آینده انجام می شود. مشتریانی که قصد دارند تا این دستگاه را در اختیار داشته باشند، می‌توانند با پرداخت تنها 349 دلار یکی از این هدست‌ها را خریداری کنند. کنترل‌های سازگار با این هدست نیز هر کدام حدود 100 دلار قیمت دارند.

مایکروسافت و دیگر شرکای آن در اواخر هفته جاری و در نمایشگاه IFA 2017 درباره این هدست واقعیت مجازی مبتنی بر پلتفرم ویندوز بیشتر صحبت خواهند کرد. مایکروسافت به دنبال ان است تا هدست‌های واقعیت مجازی را در دسترس همگان قرار دهد. در آینده جزئیات بیشتری از هدست واقعیت مجازی دل ویزور منتشر خواهد شد.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر