;
coinex

گوشی جدید جیونی یک گوشی هوشمند با نمایشگر بدون حاشیه و نسبت تصویر 18:9 است

گوشی جدید جیونی یک گوشی هوشمند با نمایشگر بدون حاشیه و نسبت تصویر 18:9 است
سازنده بعدی که نمایشگر بدون حاشیه با نسبت تصویر 18:9 یا 18.5:9 خواهد ساخت، کدام کمپانی است؟ در حال حاضر به نظر می‌رسد که کمپانی جیونی (Gionee) تولید کننده بعدی این ویژگی جدید و منحصر به فرد خواهد بود. گوشی جدید جیونی در راه است.

به تازگی دستگاهی با شماره سریال SW17W08 مشخص شده و به نظر می‌رسد که نمونه اولیه‌ای از آن نیز از طریق بنچمارک GFXBench به چالش کشیده شده است. به همین دلیل و به لطف انتشار لیست مشخصاتی از این دستگاه در پایگاه داده‌ای GFXBench ما اطلاعات نسبتا خوبی از این گوشی هوشمند در دست داریم.

گوشی جدید جیونی در بنچمارک GFXBench

به عنوان مثال گوشی جدید جیونی دارای یک صفحه نمایش 6 اینچی با رزولوشن 720 در 1440 پیکسل با نسبت تصویر 18:9 است. این به معنی آن است که ما با نمایشگری بزرگتر از آن چیزی که در جیونی میکرومکس کانواس اینفینیتی (Micromax Canvas Infinity) که به تازگی معرفی شده، روبرو هستیم، اما به دلیل آنکه رزولوشن آن با این مدل یکسان نیست، پس تراکم پیکسلی پایین‌تری وجود خواهد داشت.

گوشی هوشمند جیونی سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا را اجرا کرده و از یک پردازنده هلیو پی 25 مدیاتک قدرت خواهد گرفت. این پردازنده هشت هسته‌ای متشکل از هسته‌های Cortex-A53 بوده که با سرعت کلاک 2.6 گیگاهرتز داده‌ها را پردازشس خواهد کرد. در کنار آن پردازنده گرافیکی Mali-T880 قرار گرفته است.

4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی آن را شامل شده و در پنل جلو و عقب آن یک دوربین 5 مگاپیکسلی قرار گرفته است. در حالی که دوربین 5 مگاپیکسلی کاملا برای گرفتن عکس‌های سلفی و برقراری ارتباط تصویری مناسب است، این احتمال وجود دارد که در درج مشخصات دوربین اصلی عقب آن، اشتباهی صورت گرفته باشد.

شاید گوشی جدید جیونی به سیستم دوربین دوگانه مجهز باشد. درست به مانند مدل جیونی ای 1 پلاس که دوربین دوگانه آن از یک سنسور 13 مگاپیکسلی و یک سنسور 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است. ممکن است که در این بنچمارک تنها به دوربین دوم 5 مگاپیکسلی اشاره شده باشد.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر