;
coinex

ال‌جی چراغ نمایشگاه IFA 2017 را با پروژکتورهای خانگی LED نسل جدید خود روشن کرد

ال‌جی چراغ نمایشگاه IFA 2017 را با پروژکتورهای خانگی LED نسل جدید خود روشن کرد

شرکت ال‌جی در حال توسعه‌ی خانواده‌ی پروژکتورهای LED خود است و در همین راستا دو مدل جدید از این محصولات به نمایشگاه IFA 2017، بزرگ‌ترین نمایشگاه لوازم الکترونیکی و خانگی جهان، قدم گذاشته است.

در نمایشگاه برلین، ال‌جی با معرفی ProBeam، پروژکتور لیزری UST (پرتاب‌کننده فوق کوتاه) و MiniBeam تلاش دارد تا به عنوان یک شرکت پیشروی این حوزه طی سه سال به سهم 5.7 میلیارد دلاری از بازار دست یابد.

تیم السی، مدیر ارشد بازاریابی لوازم خانگی و سرگرمی این شرکت در آمریکا، درباره‌ی این محصولات گفته:

ال‌جی همچنان به عنوان یکی از رهبران حوزه‌ی پروژکتورهای LED به دنبال دستیابی روش‌های نوین برای فراهم کردن تجربه‌ای مشابه به سینما در منزل کاربران است.

وی همچنین افزود:

ما تلاش داریم خط تولید پروژکتورهای LED خود را گسترش داده و با محصولات نوآورانه‌ی خود همراه با جدیدترین تکنولوژی‌ها که راحتی و آزادی عمل بیشتری را برای مشتریان به ارمغان خواهد آورد امکان لذت بردن بیشتر را برای کاربران فراهم کنیم.

پروژکتور جدید ال جی ProBeam
LG ProBeam UST Projector

ال‌جی پروبیم (ProBeam) با فناوری UST و رزولوشن تمام اچ‌دی 1080p برای تجربه‌ی یک سینمای خانگی فراگیر تولید شده است.

تکنولوژی UST (پرتاب کننده‌ فوق کوتاه) کاربر را از شر اتصالات شلوغ و گران قیمت خلاص کرده و همین‌طور نیازی نیست فاصله‌ی زیادی بین این پروژکتور و پرده نمایش باشد و تنها با 12 سانتی‌متر فاصله می‌توانید که صفحه سینما 100 اینچی با کیفیت اچ‌دی را تجربه کنید. این محصول همچنین بی‌نهایت تطبیق پذیر است و به هیچ پایه ویژه‌ای برای قرارگیری روی آن نیاز ندارد؛ تنها کافی است پروژکتور جدید ال‌جی را روی مبل یا میز خانه‌ی خود قرار داده و از تجربه‌ی سینما در خانه لذت ببرید.

ال‌جی ProBeam تا 1500 لومن روشنایی تولید می‌کند که یعنی 1.5 برابر بیشتر از پروژکتور قبلی UST شرکت ال‌جی است. نسبت کنتراست تصویر این محصول نیز 150000 به 1 بوده که موجب می‌شود هر محتوایی را با وضوح و دقت بالا نمایش دهد.

این پروژکتور خانگی را می‌توان به وسیله بلوتوث به هر بلندگو یا هدفون بی‌سیم متصل کرد و از صدای با کیفیت‌تر بهره برد؛ همچنین فناوری ویژه‌ی تصحیح کننده‌ی چهارگوش تمامی اعوجاج‌های عمودی و افقی تصویر را برطرف کرده و به کاربر اجازه می‌دهد روی هر سطحی محتوای مورد نظر خود را پخش کند.

علاوه بر تمام این امکانات کاربردی و جذاب، سیستم‌عامل موفق WebOS که با تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی به شهرت رسید نیز در این پروژکتور نصب شده تا کاربران با خیال راحت بتوانند از سرویس‌های پخش آنلاین نیز استفاده کنند.

پروژکتور فوق العاده قابل حمل ال جی MiniBeam
LG MiniBeam

اما اگر به دنبال یک محصول کوچک‌تر می‌گردید نیز نگران نباشید! ال‌جی مینی‌بیم (MiniBeam) نیز نهایت قابل‌حمل بودن را در کنار کیفیت پخش بالا ارائه می‌کند. این پروژکتور کوچک ال‌جی با یک باتری داخلی می‌تواند بدون نیاز به کابل برق تا چهار ساعت برای شما فیلم نمایش دهد و همچنین ویژگی نمایش چند زاویه‌ای آن به شما امکان می‌دهد که تا 70 درجه زاویه نمایش را تغییر داده و هرجایی که مایل باشید، فیلم مورد نظر خود را نمایش دهید؛ حتی بر روی سقف!

ال‌جی MiniBeam تجربه‌ی بی‌سابقه‌ای از قابل‌حمل بودن را ارائه می‌کند؛ این محصول از پورت یواس‌بی نوع سی نیز پشتیبانی می‌کند که به وسیله آن می‌توانید موبایل با لپ تاب خود را نیز به آن متصل کنید و البته با استفاده از همین درگاه باتری 9000 میلی‌آمپری آن را شارژ کنید. اطلاعات بیشتر در مورد زمان و قیمت فروش این محصولات در ماه‌های آینده اعلام خواهد شد.

منبع: ledinside

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر