;
coinex

ایسوس در ایفا 2017 از یک لپ تاپ جدید با صفحه نمایش 144 هرتزی رونمایی کرد

ایسوس در ایفا 2017 از یک لپ تاپ جدید با صفحه نمایش 144 هرتزی رونمایی کرد

طبق گزارش سایت دورج، ایسوس امروز در نمایشگاه ایفا 2017 لپ تاپ گیمینگ جدید خود را که با نام راگ کیمرا شناخته می‌شود، معرفی کرد. اولین لپ تاپی که از صفحه نمایش 144 هرتزی استفاده می‌کند.

نویسنده دورج بعد از تست راگ می‌گوید آن‌قدر این تجربه لذت بخش بود که دیگر نمی‌تواند لپ‌تاپ‌های معمولی را تحمل کند!

ایسوس جزو اولین شرکت‌هایی بود که صفحه‌نمایش 120 هرتزی را به‌روی لپ‌تاپ آورد و حال پا را از آن نیز فراتر گذاشته و درحال حاضر بهترین و روان‌ترین فریم ریت را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. صفحه نمایش فول اچ دی این سیستم از انویدیا جی سینک هم بهره برده و تقریبا پارگی تصویر در آن معنایی ندارد.

متاسفانه ایسوس برای تست صفحه نمایش لپ تاپ راگ کیمرا (ROG Chimera)، بازی‌های محبوبی مثل اور واچ و PUBG را برای ارایه روی این سیستم نداشت و در عوض به هیلو وارز 2 و عناوین این‌چنینی بسنده کرده بود. در مقایسه با صفحه‌های 60 هرتزی، تفاوت بسیار بزرگی می‌بینیم. استفاده از پردازنده اینتل آی 7 مدل 7280HK در کنار گرافیک انویدیا GTX1080 باعث شده تا راگ سنیگن‌ترین بازی‌ها را نیز به راحتی آب خوردن اجرا کند!

مشخصات فوق و صفحه فول اچ دی به قدری قدرتمند هستند که حتی عنوان دستنی 2 (Destiny 2) را با بالاترین تنظیمات بتوان بدون مشکل بازی کرد. ایسوس همچنین از سیستم اکس باکس وایرلس ساپورت استفاده کرده که به لطف آن می‌توان اکس باکس وان را به صورت بی‌‌سیم روی این صفحه‌نمایش متصل نمود. جالب اینجاست که حتی یک دکمه با شکل لوگوی اکس باکس روی کیبورد تعبیه شده که با فشردن آن مستقیما به اپلیکشن یاد شده دسترسی پیدا خواهید کرد.

روگ یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های حال حاضر برای استفاده از موبایل وی آر و بازی کردن است اما هنوز از قیمت و دیگر مشخصات آن اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

منبع: The Verge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر