;
coinex

هواوی میت 10 می‌تواند اولین گوشی هوشمند این شرکت با اندروید 8 اوریو باشد

رابط کاربری EMUI 6 بر اساس اندروید 8 اوریو

اکنون که گوگل اندروید 8 اوریو را منتشر کرده، تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند در حال آماده‌سازی به‌روزرسانی مربوط به محصولات خود به این سیستم‌عامل جدید هستند.

متاسفانه حداقل چند ماهی زمان خواهد برد تا یک شرکت آپدیت اندروید 8 اوریو را برای دستگاه‌های خود عرضه کند، بنابراین به احتمال فراوان پیش از عرضه این سیستم‌عامل به صورت به‌روزرسانی، می‌توان امیدوار بود که محصولات جدیدی با این سیستم‌عامل به صورت پیش فرض روانه بازار شوند.

اگرچه که انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمند جدید گوگل پیکسل 5 اکتبر (13 مهر) رونمایی شوند اما احتمالا این محصولات به سرعت وارد بازار نخواهند شد. در عوض میت 10 می‌تواند اولی گوشی هوشمندی باشد که با سیستم‌عامل اندروید 8 اوریو روانه بازار می‌شود.

یک گزارش جدید مدعی شده که هواوی هم‌اکنون در حال توسعه‌ی رابط کاربری جدید EMUI 6.0 خود است که بر اساس اندروید 8.0 اوریو تولید خواهد شد. در واقع این شرکت چینی هم‌اکنون در حال اجرای برنامه‌ی تست نسخه‌ی بتا EMUI 6.0 توسط کاربران است.

هواوی میت 10 به صورت رسمی در 16 اکتبر (24 مهرماه) رونمایی خواهد شد، بنابراین هواوی زمان کافی برای آماده‌سازی رابط کاربری جدید EMUI 6.0 را در اختیار دارد.

بد نیست اشاره کنیم که پرچم‌دار سال گذشته‌ی این شرکت یعنی هواوی میت 9 اولین محصولی بود که با رابط کاربری EMUI 5.0 که براساس اندروید 7 نوقا توسعه داده شده، روانه بازار شد. بنابراین منطقی به نظر می‌رسد که میت 10 نیز اولین محصول هواوی باشد که به این سیستم‌عامل جدید مجهز می‌شود.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر