;
coinex

هواوی تیزر ویدیویی از تراشه کایرین ۹۷۰ و هواوی میت ۱۰ منتشر کرد

کایرین ۹۷۰

هواوی در آخرین تیزری که منتشر کرده، بهره بردن هواوی میت ۱۰ از تراشه کایرین ۹۷۰ را تایید کرده است. با تکراتو همراه شوید.

به نظر می‌رسد که هواوی نیز خود را برای رونمایی از جدیدترین پرچم‌دارش، هواوی میت ۱۰ آماده می‌کند. البته آنچه باعث شده است که این پرچم‌دار در نگاه ما بسیار خاص باشد بهره بردن از جدیدترین تراشه ساخت کمپانی چینی به نام کایرین ۹۷۰ است.

هواوی اخیرا تیزر ویدیویی را منتشر کرده است که در آن به ویژگی‌های هواوی میت ۱۰ و همچنین تراشه جدید این کمپانی یعنی کایرین ۹۷۰ اشاره شده است. علاوه بر این امکانات، دوربین جدیدی نیز در هواوی میت ۱۰ استفاده شده که تولید آن به‌صورت مشترک توسط کمپانی هواوی و لایکا صورت گرفته است.

انتظار می‌رود که هواوی میت ۱۰ در ۲۴ مهر رونمایی شود و به‌صورت هفتگی نیز تا زمان معرفی این محصول شاهد تیزرهای ویدیویی باشیم. تیزر جدید توسط شعبه آلمان کمپانی هواوی در فضای مجازی قرار گرفته است که موضوع اصلی آن پرداختن به ویژگی‌های هواوی میت ۱۰ و تراشه جدید کایرین ۹۷۰ است. میت ۱۰ از تراشه کایرین ۹۷۰ بهره می‌برد که باعث شده پرچم‌دار جدید هواوی از سرعت بسیار بالایی در انجام وظایف مختلف برخوردار شود.

متاسفانه در تیزر تلاش شده است تا طراحی هواوی میت ۱۰ مخفی باقی بماند و درواقع سورپرایزهای مراسم رونمایی حفظ شود. با این حال، به‌لطف اخبار و شایعات مختلف تاحدودی از طراحی ظاهری میت ۱۰ و مشخصات سخت‌افزاری که این محصول دارد با خبر هستیم.

در مورد تراشه کایرین ۹۷۰ جالب است بدانید که از یک پردازنده ۸ هسته‌ای برخوردار است که با فرکانس ۲.۸ گیگاهرتز کار می‌کند. در کنار این پردازنده از پردازنده گرافیکی Mali-G71 MP8 استفاده شده است و می‌تواند از رم LPDDR4 تا سرعت ۱۸۶۶ مگاهرتز و سیم‌کارت دوگانه LTE پشتیبانی کند. میت ۱۰ از طراحی بهره می‌برد که باعث شده است نمایشگری بدون حاشیه داشته باشد.

منبع: Gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر