;
coinex

یک گوشی بدون صفحه کلید با شاخص مقاومتی IP67 از برند بلک بری در ایفا 2017!

یک گوشی بدون صفحه کلید با شاخص مقاومتی IP67 از برند بلک بری در ایفا 2017!

بلک بری گفته است که می‌خواهد در نمایشگاه ایفا 2017 از یک گوشی جدید بدون صفحه کلید و مقاوم سازی شده در برابر نفوذ آب و خاک با شاخص مقاومتی IP67، رونمایی کند.

بلک بری سال گذشته توسط یک شرکت چینی به نام تی سی ال (TCL) خریداری شد؛ این سازنده چینی سال پیش اولین گوشی خود را با برند بلک بری وارد بازار کرد و حال می‌خواهد تا چند ماه آینده یک گوشی جدید دیگر را هم بدون صفحه کلید در اختیار کاربران بگذارد.

شرکت تی سی ال در یک رویداد خبری که قبل از برگزاری نمایشگاه ایفا 2017 اجرا شد، اطلاعاتی را در مورد گوشی جدیدش که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است، منتشر کرد. فرانسوا ماهیو (François Mahieu)، مدیر اجرایی شرکت تی سی ال، در این رابطه به سایت خبری انگجت (Engadget) گفته است که گوشی جدیدش شاخص مقاومتی IP67 را در برابر نفوذ آب و خاک بر روی خود دارد و علاوه بر این می‌تواند به کمک باتری مقاوم خود 26 ساعت کاربر را همراهی کند.

ظاهرا بلک بری می‌خواهد به واسطه ساختن این گوشی هوشمند خود را وارد بازی ساخت گوشی‌های بادوام و مقاوم سازی شده بکند.

ماهیو انتظار دارد که بتواند با عرضه گوشی جدید بلک بری در بازار در ماه اکتبر (10 آبان تا 10 آذر) نظر کاربران را از سمت گوشی‌های شرکت سامسونگ و اپل به سمت خود جلب کند.

سایت خبری جی اس ام آرنا (GSMArena) اخیرا در رابطه با گوشی بلک بری کی وان (BlackBerry KEYone) شرکت تی سی ال گفته که این محصول تا به حال فروش خوبی داشته است به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که سازنده چینی با عرضه گوشی جدیدش باز هم بتواند موفقیت‌های قبلی برند مشهور آمریکایی را تکرار کند.

بلک بری

.

منبع: channelnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر