;
coinex

ال جی وی 30 مانند فبلت پرچمدار گلکسی نوت 1 سامسونگ ایفا 2017 را تسخیر می‌کند!

ال جی وی 30 مانند فبلت پرچمدار گلکسی نوت 1 سامسونگ ایفا را تسخیر می‌کند!

ال جی وی 30 گوشی پرچمدار جدید سازنده کره‌ای است و قرار است که حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. این محصول در نمایشگاه ایفا 2017 رونمایی می‌شود.

شش سال پیش نمایشگاه ایفا 2011 برلین توانست پاسخ دندان شکنی به نمایشگاه کانسیومر الکترونیکس شو (Consumer Electronics Show) که در شهر لاس وگاس آمریکا برگزار شد، بدهد.

در آن سال سامسونگ توانست با رونمایی از گوشی گلکسی نوت 1 خود کل نمایشگاه برلین را تسخیر کند. در آن زمان هیچ‌کس نمی‌دانست که گلکسی نوت 1 تا چه حدی تاثیرگذار می‌شود اما از چشم همه بازدیدکنندگان این فبلت برترین محصول موجود در نمایشگاه ایفا 2011 محسوب می‌شد.

چند سال از زمان برگزاری آن رویداد گذشته است و تا چند روز آینده یک نمایشگاه ایفای جدید برگزار می‌شود اما این بار ظاهرا ال جی می‌خواهد توجه کل علاقمندان حاضر در این رویداد را به خود جلب کند.

سازنده کره‌ای گفته است که در نمایشگاه ایفا 2017 از نسل جدید گوشی‌های پرچمدار خود با نام ال جی وی 30 رونمایی می‌کند؛ محصولی که قرار است همان جوی را در نمایشگاه جدید ایجاد کند که گلکسی نوت 1 سامسونگ 6 سال پیش در نمایشگاه ایفا 2011 ایجاد کرد.

گوشی‌های هوشمند بزرگ‌ترین جاذبه‌های هر نمایشگاهی محسوب می‌شوند که برای رونمایی از محصولات الکترونیکی برگزار می‌گردند.

بدون شک تلویزیون‌های اولد، اولترا بوک‌های بسیار باریک و کنسول‌های پیشرفته بازی که در چنین رویدادهایی در معرض عموم قرار می‌گیرند، جاذبه‌های زیادی دارند اما در واقع این گوشی‌های هوشمند هستند که بیشترین میزان توجه را در چنین رویدادهایی به خود جلب می‌کنند زیرا در حال حاضر این محصولات مفهوم فناوری و پیشرفت را برای همه کاربران تعریف می‌کنند.

به عبارت دیگر برای اکثر کاربران، گوشی‌های هوشمند حکم یک عضو خاص از خانواده گجت‌های پیشرفته را دارند به همین دلیل بعید نیست که وقتی که یک محصول جدید با هدف جلوتر بردن حدود کنونی پیشرفت در دنیای گوشی‌های همراه در یک رویداد معرفی می‌شود، توجه تعداد زیادی از افرادی را که در آن رویداد حاضر شده‌اند، به خود جلب می‌کند.

رویداد رونمایی از گوشی‌های گلکسی نوت سامسونگ از ایفا جدا شده به همین دلیل تنها برنده این رویداد ال جی وی 30 است!

حال سوالی که مطرح می‌شود این است که چرا این بار نوبت به شرکت کره‌ای ال جی رسیده است تا نمایشگاه را با محصول جدید خود تسخیر کند؟

در پاسخ به این سوال می‌توان گفت از آنجایی که در چند سال اخیر سامسونگ تصمیم گرفته است تا مراسم رونمایی از گوشی‌های گلکسی نوت خود را زودتر از زمان برگزاری نمایشگاه‌های ایفا برگزار کند، هیچ سازنده دیگری به‌جز ال جی وجود ندارد که بخواهد در دنیای گوشی‌های همراه با ارائه یک محصول جدید در این صنعت سر و صدا به پا کند؛ به عبارت دیگر نمایشگاه برلین ستاره اصلی خود را از دست داده است و جز ال جی هیچ سازنده دیگری نمی‌تواند به راحتی جای خالی سامسونگ را پر کند.

همه می‌دانند که سونی هر سال سعی کرده است تا گوشی‌های بهتری را با برند اکسپریا وارد بازار کند اما اگر به این مساله فکر کنیم که هنوز هیچ یک از گوشی‌های این سازنده ژاپنی در نمایشگاه‌های ایفا معرفی نشده‌اند و علاوه بر این در نظر داشته باشیم که هر یک از محصولات جدید این سازنده با سبکی از طراحی وارد بازار می‌شوند که زمان عرضه آن گذشته است، باز هم به همین نتیجه می‌رسیم که این بار نوبت به سازنده کره‌ای رسیده است تا با رونمایی از گوشی ال جی وی 30 توجه همه بازدیدکنندگان نمایشگاه را به سمت خود جلب کند.

ال جی وی 30

ال جی وی 30 همه ویژگی‌های مثبت مدل پیشین خود را یک قدم به جلو برده است!

علاوه بر مطالب فوق باید این نکته را نیز در نظر داشت حال که سامسونگ از ایفا خارج شده است و شرکت‌هایی مثل هواوی و اچ تی سی تمایلی برای هزینه کردن برای برگزاری یک رویداد بزرگ در نمایشگاه‌های ایفا ندارند، هیچ برندی مثل ال جی در مقام یک شرکت شناخته شده جهانی نمی‌تواند جای سامسونگ را با رونمایی از گوشی‌های پیشرفته خود پر کند.

به همین دلیل این افتخار هم اکنون نصیب گوشی ال جی وی 30 شده است. هنوز چند روز دیگر تا زمان رونمایی از گوشی پرچمدار جدید سازنده کره‌ای باقی مانده، با وجود این هرآنچه در مورد گوشی ال جی وی 30 منتشر شده است از این امر حکایت می‌کند که این محصول از هر نظر یک پیشرفت بزرگ در صنعت گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود.

طبق اطلاعات منتشر شده ال جی وی 30 به یک سیستم صوتی پیشرفته مجهز شده است به همین دلیل می‌توان گفت که این محصول می‌تواند یک رقیب جدی برای دستگاه‌های موزیک پلیر موجود در بازار باشد.

علاوه بر این ال جی وی 30 جدیدترین نسل از فناوری‌های تصویربرداری مثل یک دیافراگم f/1.6 را بر روی خود دارد، از این رو در زمینه عکاسی و فیلم برداری هم می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

این گوشی هوشمند برخلاف مدل پیشین خود به یک اسکنر اثر انگشت بزرگ و زمخت یا یک نمایشگر ثانویه مجهز نیست اما تصاویر منتشر شده از آن نشان می‌دهند که ال جی در ساخت آن از یک نمایشگر 6 اینچی با نسبت تصویر 2 به 1 و حاشیه‌های بسیار باریک استفاده کرده است تا کاربر بتواند آن را به راحتی در دست بگیرد.

ال جی وی 30 از هر نظر نسبت به مدل جی 6 که در اوایل سال میلادی جاری در معرض عموم قرار گرفت، یک گوشی ارتقاء یافته به شمار می‌آید. این گوشی هوشمند حقیقتا یک محصول پرچمدار واقعی سال 2017 توسط این سازنده کره‌ای و به احتمال زیاد برترین گوشی هوشمندی محسوب می‌شود که قرار است در سال 2017 در اختیار کاربران قرار بگیرد.

ال جی وی 30 حتی اگر که نتواند مطالب فوق را تایید کند باز هم برترین محصول رویداد ایفا 2017 است!

وی 30 علاوه بر مطالب فوق تنها پایه سخت افزاری است که گوگل می‌تواند با تکیه بر آن گوشی پیکسل ایکس ال خود را که قرار است در ماه اکتبر (9 مهر تا 9 آبان) رونمایی شود بسازد؛ حتی اگر سازنده کره‌ای باز هم نتواند از لحاظ نرم افزاری گوشی جدیدش را آن‌ طور که لازم است، ارتقاء بخشد.

نمایشگاه‌های ایفا همیشه یک فرصت بسیار طلایی برای معرفی گجت‌ها و محصولات الکترونیکی جدید و منحصر بفرد مختلفی بوده‌اند اما با توجه به خبرها و رویدادهایی که در چند هفته گذشته در مورد محصولات مختلف منتشر شده است می‌توان گفت که ال جی وی 30 برترین محصول نمایشگاه امسال محسوب می‌شود.

این گوشی هوشمند قرار است ترکیبی از بهترین ویژگی‌های طراحی و مشخصات فنی را در اختیار کاربران بگذارد و برترین گوشی پرچمداری که تا به حال در نمایشگاه‌های ایفا توسط ال جی رونمایی شده است، باشد. به همین دلیل بعید نیست که برای تبدیل شدن به برترین محصول ایفا 2017 تا حد زیادی از طرف سازنده خود پشتیبانی شود.

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر