;
coinex

نوبیا زد 17 لایت معرفی شد؛ نمایشگری بدون حاشیه با دوربین دوگانه مجددا رخ نشان داد

نوبیا زد 17 لایت معرفی شد؛ نمایشگری بدون حاشیه با دوربین دوگانه مجددا رخ نشان داد
نوبیا زد 17 لایت (Nubia Z17 Lite) که نسخه جدیدی از گوشی نوبیا زد 17 است، امروز به طور رسمی توسط کمپانی زد تی ای معرفی شد.

نوبیا زد 17 لایت از زبان طراحی مدل نوبیا زد 17 تبعیت کرده و نمایشگری بدون حاشیه در پنل جلویی آن خودنمایی می‌کند. این صفحه نمایش بدون حاشیه، 5.5 اینچی بوده و از کیفیت تصویری فول اچ دی (1080 در 1920 پیکسل) برخوردار است. ویژگی‌های جذابی در این محصول جدید برند نوبیا دیده خواهد شد. برای اولین بار در بدنه یکپارچه فلزی آن از یک خط آنتن استفاده شده و جالب است که نسبت صفحه نمایش به بدنه آن، رقم بالای 98 درصد را نشان می‌دهد.

این احتمال بسیار زیاد است که در نوشتن درصد ارائه شده برای نسبت نمایشگر به بدنه این دستگاه اشتباهی رخ داده باشد، طراحی این دستگاه به خوبی نشان می‌دهد که حاشیه‌های نه چندان باریکی در بالا و پایین آن وجود دارد. گلکسی اس 8 با نسبت صفحه نمایش به بدنه ای در حدود 84 درصد معرفی شد؛ بنابراین به این مورد با کمی شک و تردید نگاه کنید (ممکن است 89 درصد رقم درست‌تری باشد که در لیست مشخصات نوبیا زد 17 لایت به اشتباه 98 درصد درج شده است).

اگر از این مورد بگذریم، این منبع خبری درباره مشخصات نوبیا زد 17 لایت می‌گوید که یک پردازنده اسنپدراگون 653 کوالکام به عنوان مغز پردازشی این اسمارت فون انجام وظیفه می‌کند. نوبیا این گوشی هوشمند را در دو نسخه متفاوت از نظر فضای ذخیره سازی عرضه خواهد کرد.

گوشی نوبیا زد 17 لایت

نسخه‌ای از این دستگاه به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز بوده و نسخه دیگر با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. باتری نوبیا زد 17 لایت 3200 میلی‌آمپر ساعت است که ظرفیت نسبتا مناسبی برای عملکردهای روزانه یک کاربر عادی خواهد بود.

در پنل پشتی گوشی نوبیا زد 17 لایت یک دوربین دوگانه در سمت چپ بالای پنل دیده می‌شود. دو سنسور 13 مگاپیکسلی با چینش افقی، دوربین دوگانه آن را تشکیل داده است. یک سنسور RGB بوده که تصاویر رنگی را به ثبت می‌رساند و سنسور دیگر مونوکروم است. در جلو نیز یک دوربین 16 مگاپیکسلی قرار گرفته است که می‌تواند عکس‌های سلفی با وضوح بالایی بگیرد.

قیمت نوبیا زد 17 لایت

همان طور که در بالا نیز به آن اشاره شد، نوبیا زد 17 لایت دارای دو نسخه است. قیمت نوبیا زد 17 لایت با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی حدود 400 دلار بوده و نسخه 6 گیگابایت + 128 گیگابایت حافظه داخلی با برچسب 500 دلاری و تنها در رنگ آبی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

این دستگاه امروز به طور رسمی معرفی شد و فروش آن از 6 سپتامبر (15 شهریور) در وب سایت رسمی این شرکت آغاز می‌شود. این دستگاه در حال حاضر ارزان‌ترین گوشی هوشمند است که با نمایشگری بدون حاشیه و دوربین دوگانه به بازار عرضه می‌شود.

.

منبع: igeekphone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر