;
coinex

مانیتورهای فیلیپس با طراحی و قابلیت‌های جدید در نمایشگاه ایفا 2017 برلین!

مانیتورهای فیلیپس با طراحی و قابلیت‌های جدید در نمایشگاه ایفا 2017 برلین!

مانیتورهای فیلیپس (Philips) همیشه توانایی‌های بالایی داشته‌اند و حال سازنده هلندی در رویداد ایفا 2017 نسل جدیدی از این محصولات را در معرض عموم گذاشته است.

دیروز بازدیدکنندگانی که برای حضور در نمایشگاه IFA 2017 به برلین رفته بودند در یکی از تالارهای این نمایشگاه با چند مانیتور زیبا که برند فیلیپس را برروی خود داشتند، روبرو شدند؛ مانیتورهایی مجهز به نمایشگرهای منحنی شکل با رزولوشن 8K و توانایی پشتیبانی قابلیت اچ دی آر (HDR) برای نشان دادن بهتر رنگ‌ها و میزان کنتراست در تصاویر مختلف.

نسل جدید مانیتورهای فیلیپس با تکیه بر سبک طراحی منحنی شکل و هدف نمایش دادن رنگ‌های زیبا و طبیعی ساخته شده‌اند. این مانیتورها به راحتی می‌توانند توجه کاربران علاقمند به نمایشگرهای منحنی شکل با اندازه‌های بین 27 تا 49 اینچ را به خود جلب کنند. نسل جدید مانیتورهای فیلیپس علاوه بر این برای اولین بار امکان تجربه کردن قابلیت‌هایی مثل اثر فرورفتگی را نیز برای کاربران فراهم می‌سازند.

این نمایشگرها همچنین به جدیدترین نسل از فناوری‌های تولید و نمایش رنگ مجهز شده‌اند. یکی از فناوری‌های برجسته به کار رفته در نسل جدید مانیتورهای فیلیپس فناوری اچ دی آر است که عمق و درخشندگی رنگ بیشتری را به کاربران نشان می‌دهد. فناوری‌های کوانتوم دات و واید کالر از دیگر قابلیت‌هایی هستند که مانیتورهای فیلیپس از آن‌ها بهره می‌برند.

پشتیبانی نسل جدید مانیتورهای فیلیپس از رزولوشن 8K و پورت یو اس بی نوع سی

رزولوشن 4K هم‌اکنون در بیشتر نمایشگرهای پیشرفته قابل پشتیبانی است. با وجود این فیلیپس سعی کرده است که این حد را کمی جلوتر ببرد؛ نمایشگرهای جدید این برند هم‌اکنون توانایی پشتیبانی رزولوشن 8K را هم دارند.

نکته‌ای که باید در این زمینه مورد توجه قرار گیرد این است که در مانیتورهای جدید فیلیپس میزان وضوح تصویر نسبت به مانیتورهایی با رزولوشن 4K UHD به طور افقی و عمودی 2 برابر و تعداد پیکسل‌های آن‌ها به طور کلی 4 برابر شده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد مانیتورهای جدید، سبک طراحی بدون قاب آن‌ها است که یک ضریب شکل جدید را در طراحی نسل جدید مانیتورهای پیشرفته تعریف می‌کند و علاوه بر این ظاهر بسیار زیبایی را به آن‌ها می‌بخشد. بعضی از این نمایشگرها به پورت یو اس بی نوع سی هم مجهز شده‌اند از این رو توانایی متصل شدن به نوت بوک‌ها را هم دارند.

تعدادی از اعضای خانواده مانیتورهای فیلیپس

مانیتور 436M6VBPAB یکی از نمایشگرهای جدید فیلیپس است. این مانیتور رزولوشن 4K HDR و قابلیت Ambiglow  را پشتیبانی می‌کند و علاوه بر این به یک پورت یو اس بی نوع سی مجهز شده است تا کاربران بتوانند لپ تاپ‌های خود را به آن وصل و از طریق آن شارژ کنند. این مانیتور همچنین توانایی اتصال به رایانه‌های پیشرفته و کنسول‌های قدرتمند بازی را هم پشتیبانی می‌کند.

نمایشگر 328P8K یکی دیگر از اعضای جدید خانواده مانیتورهای فیلیپس است؛ این نمایشگر نه تنها از یک طراحی بدون قاب بهره می‌برد بلکه یک نمایشگر 32 اینچی با رزولوشن 8K را هم در اختیار کاربران می‌گذارد.

از دیگر ویژگی‌های منحصر بفرد این مانیتور می‌توان به پایه اسمارت ارگو بیس (Smart Ergo Base) و پورت یو اس بی آن اشاره کرد که توانایی نصب این نمایشگر بر روی سطوح مختلف و همچنین امکان اتصال آن به انواع مختلفی از تجهیزات جانبی را برای کاربران فراهم می‌سازد.

فیلیپس در هنگام طراحی مانیتورهای جدیدش به فکر کاربرانی که می‌خواهند چند کار را با یکدیگر انجام دهند هم بوده است؛ این سازنده هلندی برای رفع این نیاز نمایشگر 492P8 را با یک طراحی منحنی شکل ارائه کرده است. این نمایشگر 49 اینچی از دو مانیتور 27 اینچی تشکیل شده است. نمایشگر 492P8 توانایی پشتیبانی پورت یو اس بی نوع سی را هم دارد از این رو کاربر می‌تواند با نصب لپ تاپ خود به آن، ضمن شارژ کردن لپ تاپ، فایل‌های صوتی و تصویری موجود در آن را نیز برروی مانیتور پخش کند.

این چند نمایشگر تنها تعدادی از مانیتورهای حرفه‌ای فیلیپس هستند که در نمایشگاه ایفا 2017 برلین در معرض عموم گذاشته شده‌اند.

نمایش محصولات شرکت ام ام دی در تالار 22 نمایشگاه ایفا 2017 برلین

شرکت ام ام دی (MMD) در سال 2009 میلادی طی امضای یک قرارداد همکاری بین شرکت‌های فیلیپس و تی پی وی (TPV) تشکیل شد. این شرکت وظیفه فروش و پشتیبانی همه نمایشگرهای ال سی دی فیلیپس را در سر تا سر جهان بر عهده دارد.

ام ام دی توانسته است به کمک شرکت‌های فیلیپس و تی پی وی و با به‌کارگیری یک راهکار متمرکز و سریع محصولات جدیدی را وارد بازار کند. این شرکت با کمک فروشگاه‌های خود در آمستردام بازارهای اروپای غربی و با کمک یک شعبه محلی در شهر پراگ بازار کشورهای اروپای شرقی و کشورهاى مشترک‌المنافع را تامین می‌کند. مرکز طراحی این برند در کشور تایوان تاسیس شده است.

.

منبع: hexus

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر