;
coinex

پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام، هسته‌های اختصاصی هوش مصنوعی نخواهد داشت!

پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام، به هسته‌های اختصاصی هوش مصنوعی مجهز نخواهد بود
پردازنده اسنپدراگون 845 که جانشین پردازنده‌های فعلی اسنپدراگون 835 کوالکام خواهد بود، به احتمال بسیار زیاد در ژانویه 2018 معرفی می‌شود. اکنون شایعات جدیدی درباره این پردازنده قدرتمند شکل گرفته است.

همان طور که می‌دانید، مدتی است شایعاتی در خصوص کرین 970 در فضای مجازی دیده می‌شود. این شایعات نشان می‌دهند که پردازنده بعدی هایسیلیکون، اولین پردازنده هوش مصنوعی در جهان خواهد بود. در واقع اولین پردازنده‌ای که با تراشه هوش مصنوعی به صورت یکپارچه طراحی خواهد شد و شاید برای اولین بار در گوشی هواوی میت 10 قدرتنمایی کند؛ اما گویا چنین اتفاقی برای اسنپدراگون 845 کوالکام رخ نخواهد داد.

شایعاتی جدیدی در فضای آنلاین منتشر شده که می‌گویند؛ پردازنده اسنپدراگون 845 بدون هسته اختصاصی هوش مصنوعی تولید خواهد شد. نبود یک هسته اختصاصی هوش مصنوعی مطمئنا چندان ایده خوبی نخواهد بود، بنابراین بهتر است که این خبر را همچنان در حد و اندازه یک شایعه بدانید و نه بیشتر!

اسنپدراگون 845 کوالکام می‌تواند در گوشی ال جی جی 7 سال آینده دیده شود. کوالکام در ساخت این پردازنده از لیتوگرافی 7 نانومتری استفاده خواهد کرد. اسنپدراگون 835 که تاکنون کارآمدترین و سریع‌ترین تراشه کوالکام بوده، بر روی فرآیند ساخت 10 نانومتری شکل گرفته است. این پردازنده در گوشی‌های پرچمدار امروزی همچون سامسونگ گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 قدرتنمایی می‌کند.

پردازنده اسنپدراگون 845 با ویژگی مودم X20 همراه خواهد بود که دارای سرعت دانلود 1.2 گیگابیت بر ثانیه است. جزئیات چندان زیادی درباره این پردازنده جدید وجود ندارد. گفته می‌شود که یک مدل ارتقا یافته از اسنپدراگون 835 نیز وجود خواهد داشت. این پردازنده که اسنپدراگون 836 نامیده می‌شود، احتمالا با گوشی‌های گوگل پیکسل 2017 خودنمایی خواهد کرد. باید دید که در آینده چه خبرهایی درباره نسل جدید اسنپدراگون منتشر می‌شود. با تکراتو همراه باشید.

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر