;
coinex

لپ‌تاپ جدید ایسر از جنس آلومینیوم ساخته می‌شود

ایسر کروم بوک 15

شرکت ایسر در حال ایجاد تغییر و تحولات بزرگی در سری لپ‌تاپ‌های کروم بوک است. استفاده از آلومینیوم در قسمت داخلی (تکیه گاه مچ دست) و بدنه لپ‌تاپ و قوی‌تر کردن باتری از مهم‌ترین تغییرات اعمال شده است. طول عمر باتری در لپ تاپ های کروم بوک جدید ایسر به 12 ساعت رسیده که در مقایسه با سری‌های قبلی پیشرفت چشم‌گیر 3 ساعته‌ای دارد. اما بهتر است از یاد نبریم که برای دست‌یابی به این ویژگی‌ها، باید پول بسیار بیشتری پرداخت کنید. شروع قیمت کروم بوک 15 از 399 دلار خواهد بود که دقیقا صد دلار از مدل قبلی گران‌تر است.

از نظر سخت‌افزاری انتخاب‌های زیادی در مقابل خریداران قرار می‌گیرد. برای هر قطعه سخت‌افزاری دو گزینه داریم: برای پردازنده مجبوریم از میان سلرون دو هسته‌ای و پنتیوم چهار هسته‌ای یکی را برگزینیم. قطعات رم به 4 و 8 گیگ محدود شده و در نهایت حافظه‌های داخلی 32 و 64 گیگابایتی در دسترس خواهند بود.

صفحه‌نمایش تفاوت چندانی با قبل نداشته و همچنان با کیفیت فول اچ دی و اندازه 15.6 اینچی به کار خود ادامه خواهد داد. تنها تغییرات ایجاد شده، نازک‌تر شدن صفحه (0.74 اینچ) است که ماحصل آن کم‌تر شدن وزن لپ‌تاپ است.

آن‌طور که به نظر می‌رسد این مشخصات به قدری جذاب نیست که طرفداران زیادی را برای ایسر جمع کند؛ در حال حاضر می‌توان با حدود 400 دلار کروم بوک‌های بسیار ارزنده‌تری تهیه کرد.

منبع: The Verge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر