;
coinex

ایلین ور از دو مانیتور گیمینگ 34 اینچی رونمایی کرد

 

مانیتور گیمینگ ایلین ور

شرکت ایلین ور از کمپانی‌های نسبتا جدیدی است که سعی دارد نام خود را در تاریخ ثبت کرده و میان انبوهی از برندهای معروف، جایی در صنعت بازی‌های رایانه‌ای داشته باشد. آخرین تلاش آن‌ها در این راستا، دو مانیتور گیمینگ 34 اینچی و نسبت تصویر 21:9 است که به همراه انویدیا جی سینک، معجون دل‌ربایی پدید آورده است. البته هر دوی آن‌ها با نام‌های بسیار سخت و عجیب‌غریبی معرفی شده‌اند! مدل قدرت‌مندتر و البته گران‌تر “A W 3 4 1 8 D W” نام دارد و مدل ضعیف‌تر با اسم “A W 3 4 1 8 H W” شناخته می‌شود.

هر دو مانیتور Alienware تقریبا بالارده به حساب می‌آیند و حتی مدل ارزان‌تر نیز به هیچ‌وجه ضعیف تلقی نمی‌شود. برای مانیتور DW باید 1499 دلار پرداخت کنید تا در ازای آن با صفحه‌ای به وضوح 1440×3440 پیکسل، زمان پاسخ گویی 4 میلی ثانیه و رفرش ریت 200 هرتزی دست یابید. مدل HW سی صد دلار ارزان‌تر بوده و در عوض وضوح تصویر 1080×2560 و رفرش ریت 160 هرتزی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

هر دو مانیتور با چراغ های ال ای دی کوچکی که در قسمت پشتی آن‌ها تعبیه شده، قادر هستند تا دیوار اتاقتان را نور باران کنند!

مانیتور گیمینگ DW امروز وارد بازار خواهد شد ولی برای برادر ضعیف‌ترش باید تا پایان سال صبر کنید.

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

منبع: The Verge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر