;
coinex

اولین نمونه تصاویر گرفته شده با ال‌جی وی 30

دوربین دوگانه ال جی V30

ال‌جی وی 30 بالاخره در نمایشگاه ایفا 2017 رسما معرفی شد و اکنون می‌خواهیم اولین نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین دوگانه‌ی این دستگاه را برایتان به نمایش بگذاریم. فراموش نکنید که به این سرعت نمی‌توان درباره‌ی توانایی دوربین این محصول به صورت قطعی نظر داد زیرا فرصت کافی برای آزمودن امکانات و قدرت دوربین دوگانه پرچم‌دار جدید ال‌جی در اختیارمان نبوده؛ اما برداشت اولیه ما را در ادامه خواهید خواند.

ال‌جی وی 30 هم طبق رسم این روزهای دنیای گوشی‌های هوشمند از یک دوربین دوگانه بهره می‌برد؛ لنز اصلی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.6 و لنز دوم یک دوربین زاویه باز 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 ترکیب سازنده‌ی دوربین دوگانه‌ی این محصول است.

هردوی این لنزها می‌توانند تصاویر بسیار خوبی ثبت کنند اما جدا از بهبودهای فنی که در این دوربین شاهد هستیم، یک اپلیکیشن دوربین جدید همراه با قابلیت‌های جذاب و متعدد نیز برای کاربران ال جی وی 30 تدارک دیده شده است.

اپلیکیشن جدید دوربین ال‌جی قابلیتی با نام Graphy دارد که به شما امکان می‌دهد درجات مختلفی از فیلترهای حرفه‌ای را در زمان عکس و یا فیلم ‌برداری بر روی تصاویر مورد نظرتان اضافه کنید. در حالت Graphy مجموعه‌ای از تصاویر حرفه‌ای سرتاسر جهان در اختیار شما قرار دارد که هرکدام از آن‌ها نماینده‌ی سبک خاصی از عکاسی بوده و شما می‌توانید بر این اساس سبک مورد نظرتان را تشخیص و انتخاب کنید.

جالب‌تر اینجاست که ال‌جی تلاش دارد تا با ایجاد یک پایگاه اطلاعاتی آنلاین برای سبک‌های مختلف عکاسی Graphy این امکان را مهیا کند تا کاربران بتوانند از میان سبک‌های متنوع‌تری انتخاب کرده و سبک دلخواه خود را دانلود کنند. البته ال‌جی توضیحی ارائه نکرده که آیا کاربران عادی هم می‌توانند تصاویر خود را در این پایگاه ثبت کنند تا پس از بررسی به یک فیلتر جدید بدل شوند یا خیر.

هرچند که این قابلیت بسیار جذاب است اما فعلا ما تصمیم داریم بر هیجان خود غلبه کرده و تنها نگاهی اولیه به اولین تصاویر ثبت شده با ال‌جی V30 داشته باشیم. با ما همراه باشید.

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر