;
coinex

ال جی وی 30 رسما در نمایشگاه ایفا 2017 معرفی شد؛ نمایشگر پولد 6 اینچی خودنمایی کرد

ال جی وی 30 رسما در نمایشگاه ایفا 2017 معرفی شد؛ نمایشگر پولد 6 اینچی خودنمایی کرد
ال جی وی 30 امروز به طور رسمی در نمایشگاه IFA 2017 معرفی شد. این کمپانی کره‌ای با رونمایی از این گوشی فصل جدیدی را در گوشی‌های پرچمدار سری V خود آغاز کرده است.

گوشی ال جی وی 30 نشان دارد که راه جدیدی برای به کار گرفتن نمایشگر ثانویه نیز وجود دارد، اما این صفحه نمایش نیست که برای این گوشی جذابیت به ارمغان آورده، بلکه دوربین دوگانه آن باعث افتخار این برند کره‌ای خواهد بود.

پیش از این گفته شد که ال جی با به کارگیری دوربین‌هایی با دهانه دیافراگم f/1.6، دوربین گوشی‌های هوشمند را به سطح جدیدی منتقل خواهد کرد.، اما اکنون می‌توانیم با اطمینان بگوییم که دوربین زاویه باز این دستگاه بسیار چشمگیر است. این دوربین دارای دهانه دیافراگم f/1.9 بوده که بسیار گسترده تر از سنسور با دهانه دیافراگم f/2.4 در مدل‌های ال جی جی 6 و ال جی وی 20 است.

ال جی وی 30

در پنل جلویی آن مهمترین چیزی که به چشم می‌آید، نمایشگر پولد 6 اینچی آن است که 82 درصد از پنل جلویی را در اختیار دارد. HDR10 فعال است و نمایشگر همیشه روشن در اختیار شماست. صفحه نمایش ثانویه در آن وجود ندارد، اما یک نوار لغزنده شناور در همه زمان‌ها بر روی نمایشگر همیشه روشن آن در دسترس خواهد بود. نسبت تصویر 18:9 نیز باعث می‌شود تا کیفیت خوب تصاویر را به خوبی در آن مشاهده کنید.

گوشی ال جی وی 30 به پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام مجهز شده که یک ارتقا خوب نسبت به اسنپدراگون 821 موجود در گوشی‌ ال جی جی 6 است. این دستگاه دارای 4 گیگابایت حافظه رم بوده و 64 گیگابایت و یا 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد، البته این فضای ذخیره سازی از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقا خواهد بود.

درباره باتری ال جی وی 30 هم خبر خوب وجود دارد و هم خبر بد! در مدل ال جی وی 230 کاربر به یک باتری قابل تعویض دسترسی داشت، اما در گوشی ال جی وی 30 باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی آن مهر و موم شده است. قابلیت شارژ بی سیم در این دستگاه دیده می‌شود و شارژ سریع آن از طریق پورت یو اس بی نوع C انجام خواهد شد.

سری V ال جی به خاطر استحکام آن شناخته می‌شود و این قاعده هنوز هم صدق می‌کند. این دستگاه در یک بدنه فلزی و شیشه‌ای خودنمایی کرده و کد حفاظتی IP68 از آن در برابر نفوذ آب و گرد و غبار محافظت خواهد کرد. ال جی وی 30 همراه با QuadDAC معرفی شد و هدفون‌های B&O در درون جعبه آن قرار گرفته است.

همان طور که گفته شد، مهمترین ویژگی ال جی وی 30 دوربین دوگانه آن است. در بررسی‌های بعدی که از این دستگاه منتشر می‌کنیم درباره ویژگی‌های جدید دوربین این گوشی پرچمدار بیشتر صحبت خواهیم کرد. با تکراتو همراه باشید.

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر