;
coinex

سری جدید کامپیوترهای مخصوص بازی ایسر مجهز به دو چرخ شدند!

کامپیوترهای مخصوص بازی ایسر

بر اساس اعلام شرکت تایوانی ایسر (Acer) کامپیوترهای مخصوص بازی این شرکت در مدل پریدیتور اوریون 9000 که در نمایشگاه IFA 2017 حضور پیدا کرده‌اند، قدرتمندترین نمونه تولیدی ایسر در ابن بخش هستند. جالب ترین نکته این دستگاه، استفاده از چرخ در بخش زیرین کیس آن است.

کامپیوترهای مخصوص بازی ایسر

در نمایشگاه IFA 2017 برلین، شرکت ایسر نمونه‌های متفاوتی را از کامپیوترهای خانگی جدید خود معرفی کرد که در بین آنها دستگاه جدیدی از سری کامپیوترهای مخصوص بازی ایسر در گونه پریدیتور (Predator) نیز به چشم می‌خورد. از نکات جدید موجود در این کامپیوترهای مخصوص بازی ایسر می‌توان به مواردی مانند نمونه‌های زیر اشاره کرد:

  • خنک کننده های با استفاده از سیستم آب
  • نورپردازی با استفاده از لامپ‌های نئون
  • کارت‌های گرافیک با قدرت و حافظه بالا و پر سرعت

اما جالب‌ترین نکته موجود در سری جدید کامپیوترهای مخصوص بازی ایسر، استفاده از دو چرخ در مدل پریدیتور اوریون 9000 (Predator Orion 9000) است.

استیون فانکه (Steven Funcke) مدیر اجرایی شرکت ایسر در این باره گفت:

همانطور که در تیزر تبلیغاتی این دستگاه مشاهده می‌شود، کامپیوترهای مخصوص بازی ایسر در مدل پریدیتور اوریون 9000 مجهز به دو چرخ در بخش پایینی شده‌اند. این مساله بدین منظور است که با توجه به وزن بالای کیس این دستگاه، جابجایی آن ساده‌تر شده و مشکل کمتری را در هنگام حمل و نقل برای علاقمندان کامپیوترهای مخصوص بازی ایسر به وجود آورد.

کامپیوتر مخصوص بازی پریدیتور اوریون 9000

بر اساس اعلام شرکت این کامپیوترهای مخصوص بازی ایسر، قدرتمندترین نمونه موجود در بازار خواهند بود. این دستگاه از یک ابرپردازنده بسیار پرقدرت Core i9 Extreme Edition استفاده کرده که شامل 18 هسته مختلف است.

این دستگاه قابلیت استفاده از دو کارت گرافیک پرقدرت NVidia GTX 1080 را داشته و همچنین توانایی استفاده از 128 گیگابایت حافظه اصلی (RAM) چهار کاناله DDR4 را دارد. همچنین در داخل کیس این دستگاه فضای کافی برای نصب 5 فن خنک کننده با مایعات نیز تعبیه شده تا دمای این کوره داغ 18 هسته‌ای را در حالت تعادل و میزان مجاز نگه دارد.

شاید در ابتدا وجود چرخ برای یک دستگاه کامپیوتر مخصوص بازی نکته قابل استفاده یا کاربردی نباشد، اما اگر شما قصد جابجایی این کیس غول‌پیکر و سنگین وزن را برای دسترسی به پورت‌های پشتی دستگاه برای تعویض قطعاتی مانند ماوس و کیبورد و یا اتصال کارت شبکه را داشته باشید، این چرخ‌های به ظاهر اضافی، توانایی‌های خود را به رخ می‌کشند.

کامپیوتر مخصوص بازی پریدیتور اوریون 9000 قیمت بسیار پایین‌تری از لپ تاپ مخصوص بازی این شرکت، مدل پریدیتور ایکس 21 (Predator X21) با قیمتی در حدود 9.000 دلار (معادل 34 میلیون و 650 هزار تومان با احتساب دلار 3.850 تومانی در زمان نگارش) دارد.

بر اساس اعلام شرکت سازنده، کامپیوترهای مخصوص بازی ایسر در مدل Predator Orion 9000 در انتهای سال جاری و در زمان تعطیلات به بازارها ارائه می‌شود و قیمتی در حدود 2.000 دلار تا 3.000 دلار (معادل 7.7 میلیون تومان تا 11.5 میلیون تومان) خواهد داشت.

 

منبع : The Verge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر