;
coinex

مشخصات فنی هدفون‌های سامسونگ Gear IconX مدل 2018

هدفون های بی سیم Samsung-Gear-IconX-2018

سامسونگ سال گذشته هدفون‌های بی‌سیم Gear IconX خود را معرفی و امروز دومین نسل از این محصولات را در نمایشگاه IFA 2017 رونمایی کرد. این محصولات از لحاظ طراحی مشابه نسل قبلی هستند. اکنون می‌خواهیم به مشخصات فنی این هدفون‌ها نگاه دقیق‌تری داشته باشیم.

هدفون‌های بی‌سیم گیر آیکون ایکس (Gear IconX)، در کنار ساعت هوشمند گیر اسپورت (Gear Sport) و ردیاب ورزشی گیر فیت 2 پرو (Gear Fit2 Pro) سه گجتی بودند که سامسونگ امروز در نمایشگاه ایفا از آن‌ها رونمایی کرد و اکنون وقت آن رسیده به مشخصات فنی نسل دوم هدفون‌های ورزشی بی‌سیم سامسونگ بپردازیم.

نام رسمی هدفون‌های جدید سامسونگ گیر آیکون ایکس 2018 بوده و مانند نسل اول این محصولات کاملا بدون سیم هستند. این هدفون‌ها در سه رنگ مشکی، خاکستری و صورتی عرضه می‌شوند و قاب نگهداری آن‌ها به عنوان شارژر نیز عمل می‌کند.

هریک از گوشی‌های این هدفون‌ها به یک باتری 82 میلی‌آمپری مجهز شده، همچنین قاب نگهداری این محصولات نیز به یک باتری 340 میلی‌آمپری مجهز است. سامسونگ مدعی شده که این قاب می‌تواند هردو گوشی هدفون را کامل شارژ کند؛ این شرکت همچنین گفته که هدفون‌های گیر آیکون ایکس 2018 با یک بار شارژ می‌توانند به تنهایی تا 6 ساعت موسیقی پخش کنند و اگر شما از طریق بلوتوث با این هدفون‌ها موسیقی پخش کنید، این زمان به 5 ساعت کاهش خواهد یافت. همچنین زمان مکالمه با گیر آیکون ایکس نیز به 4 ساعت می‌رسد.

ممکن است کنجکاو شده باشید که قاب شارژ این محصولات چگونه شارژ می‌شود. در جواب باید بگوییم که سامسونگ بدین منظور یک درگاه USB نوع C بر روی این قاب تدارک دیده که البته از نوع USB نسل 2.0 است که با توجه به حجم کم باتری شاید چندان اهمیتی نداشته باشد. هر یک از گوشی‌های این هدفون تنها 8 گرم وزن دارند، درحالی که قاب شارژر گیر آیکون ایکس حدود 54.5 گرم وزن دارد، یعنی در مجموع وزن این پکیج 70.5 گرم است.

این هدفون‌ها از بلوتوث 4.2 پشتیبانی کرده و با کمک درایور پویا 5.8pi موجب بهبود کیفیت خروجی صدا می‌شود. سامسونگ ادعا می‌کند این محصول با تمامی دستگاه‌هایی که اندروید 4.4 به بالا داشته و حداقل از 1.5 گیگابایت حافظه رم برخوردار باشند، هماهنگی خواهد داشت.

گوشی‌های گیر آیکون ایکس دارای یک منطقه لمسی خازنی بوده و علاوه بر این به شتاب سنج و فرستنده فروسرخ نیز مجهز است. ابعاد هریک از این گوشی‌ها 22.8 در 18.9 در 21.8 میلی‌متر بوده و قاب شارژر این محصول نیز 31.4 در 73.4 در 44.5 میلی‌متر خواهد بود.

زبان‌های راهنمایی که این محصول از آن‌ها پشتیبانی می‌کند شامل: انگلیسی، چینی، فرانسوی، اسپانیایی، کره‌ای، ایتالیایی، روسی و ژاپنی است.

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر