;
coinex

سونی اکسپریا ایکس ای ۱ پلاس در نمایشگاه IFA 2017 رونمایی می‌شود

سونی اکسپریا ایکس ای ۱ پلاس در نمایشگاه IFA 2017 رونمایی می‌شود

اوایل سال جاری سونی گوشی‌های سونی اکسپریا ایکس ای ۱ و سونی اکسپریا ایکس ای اولترا را به ترتیب با نمایشگرهای ۵ اینچ و ۶ اینچی معرفی کرد. گفته می‌شود که این کمپانی امروز در نمایشگاه IFA 2017 از مدل سونی اکسپریا ایکس ای ۱ پلاس (Sony Xperia XA1 Plus) را رونمایی می‌کند.

قبل از رونمایی از این دستگاه رندرهایی از اکسپریا ایکس ای ۱ پلاس سونی منتشر شد. این دستگاه دارای یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل بوده که از پردازنده MT6757 مدیاتک قدرت می‌گیرد. این پردازنده با نام هلیو پی ۲۰ شناخته می‌شود و با ۴ گیگابایت حافظه رم پشتیبانی خواهد شد.

سونی اکسپریا ایکس ای ۱ پلاس دارای ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است و یک باتری ۳۴۳۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی روزانه آن را تامین می‌کند. اکسپریا ایکس ای ۱ اولترا (Xperia XA1 Ultra ) یک باتری ۲۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و اکسپریا ایکس زد پریمیوم به یک باتری ۳۲۳۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است.

در پنل پشتی گوشی Xperia XA1 Plus یک دوربین ۲۳ مگاپیکسلی جای گرفته و در جلو یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دیده می‌شود. اندروید ۷.۰ نوقا سیستم عامل پیش فرض آن است که به اندروید ۸ اوریو ارتقا خواهد یافت. اطلاعاتی درباره قیمت و زمان عرضه آن در حال حاضر وجود ندارد. رندهای منتشر شده از این دستگاه نشان می‌دهد که سونی اکسپریا ایکس ای ۱ پلاس در رنگ‌های مشکی، صورتی، طلایی و آبی وارد بازار خواهد شد.

سونی در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ سه مدل از گوشی‌های هوشمند جدید خود را معرفی خواهد کرد. بر اساس گزارش‌های قبلی، این کمپانی ژاپنی در این رویداد فناوری از گوشی‌های پرچمدار سونی اکسپریا ایکس زد ۱ و اکسپریا ایکس زد ۱ کامپکت پرده برداری می‌کند.

علاوه بر این، سونی اکسپریا ایکس ۱ با مشخصاتی میان رده در این رویداد معرفی خواهد شد. نمایشگر ۵.۵ اینچی فول اچ دی، اسنپدراگون ۶۶۰ کوالکام، ۴ گیگابایت حافظه رم و باتری ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی از مشخصات این گوشی جدید است که در نمایشگاه IFA 2017 رخ نشان می‌دهد.

دیروز شایعاتی در فضای آنلاین منتشر و گویای آن بود که سونی مشغول کار بر روی یک فبلت جدید با نام سونی اکسپریا ایکس زد اولترا است. شایعات می‌گویند که این دستگاه به مانند پرچمداران بدون حاشیه طراحی شده است.

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر