;
coinex

سونی سه هدفون جدید از خانواده h.ear خود را معرفی کرد

هدفون های جدید h.ear سونی

سونی روز گذشته در نمایشگاه IFA 2017 علاوه بر گوشی‌های هوشمند جدید، سه محصول جدید از هدفون‌های خانواده h.ear خود را با نام‌های h.ear on 2 Mini بی‌سیم، h.ear on 2 بی‌سیم و h.ear in 2 بی‌سیم، رونمایی کرد. تمامی این محصولات از طریق بلوتوث به گوشی‌های موبایل یا دیگر دستگاه‌های پخش کننده متصل می‌شوند و همچنین می‌توان این هدفون‌ها را در 5 رنگ جدید خریداری کرد. هر یک از این هدفون‌ها به شکل متفاوتی روی گوش کاربر قرار می‌گیرند تا دست خریداران در انتخاب بازتر باشد.

با h.ear on 2 Mini بی‌سیم شروع می‌کنیم، این محصول در زمره‌ی هدفون‌های فشرده و جمع و جور قرار می‌گیرد، این هدفون در دو طرف روی گوش کاربران قرار می‌گیرد و از آنجایی که به صورت تاشو طراحی شده برای نگهداری و سفرکردن فضای زیادی را اشغال نمی‌کند.

سونی عمر باتری این محصول را پس از یک بار شارژ 24 ساعت اعلام کرده، هرچند که عمر باتری با توجه به الگوی مصرف هر کاربر می‌تواند متفاوت باشد. همچنین به لطف بهره بردن از فناوری شارژ سریع، تنها با ده دقیقه شارژ کردن این هدفون می‌توان برای یک ساعت و نیم دیگر از آن استفاده کرد.

اما h.ear on 2 بی‌سیم را می‌توان نسخه‌ی بزرگ‌تر و استانداردتر مدل Mini دانست. گوشی‌های این مدل بزرگ‌تر کامل روی گوش را می‌پوشانند. شاید این طراحی برای بسیاری از کاربران خوشایند نباشد، اما در دفع صدای مزاحم محیط بسیار کمک کننده است.

h.ear on 2 بی‌سیم علاوه بر سایز بزرگ‌تر، از یک باتری بزرگ‌تر نیز بهره‌مند بوده که براساس ادعای سونی با یک بار شارژ کامل می‌توان به مدت 28 ساعت از این هدفون استفاده کرد و بازهم به لطف فناوری شارژ سریع، تنها با ده دقیقه شارژ کردن می‌توان به مدت 90 تا 65 دقیقه از آن بهره برد. فراموش نکنید، عمر باتری 28 ساعتی برای کاربرانی که استفاده سنگین و حرفه‌ای از این هدفون ندارند، بسیار ایده آل محسوب می‌شود.

اگر این دو مدل هدفون با طراحی روی گوش نظر شما را جلب نکرده است، شاید هدفون داخل گوشی h.ear in 2 بی‌سیم محصول جذاب‌تری برایتان باشد. این محصول سونی که برای افراد پرتحرک و ورزشکار طراحی شده به خوبی داخل گوش کاربر جای گرفته و با نگه دارنده دور گردنی که دارد خیال کاربران را از بابت افتادن گوشی‌ها راحت می‌کند.

این محصول کوچک‌ترین عضو این خانواده به شمار می‌آید ولی با این وجود با یک بار شارژ حداقل به مدت 8 ساعت پاسخگوی نیاز شما خواهد بود؛ متاسفانه خبری از شارژ سریع در این مدل نیست ولی با توجه به اندازه کوچک‌تر باتری در h.ear in 2 احتمالا نیازی نیست نگران زمان شارژ شدن این محصول باشید.

تمامی این هدفون‌ها ماه سپتامبر سال جاری راهی بازار اروپا خواهند شد و به ترتیب از بزرگ به کوچک 300 یورو، 250 یورو و 150 یورو قیمت گذاری شده‌اند.

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر