;
coinex

نسخه جدید بازی کیش یک آدمکش ، زیباترین و شگفت انگیزترین نسخه اساسین کرید

نسخه جدید بازی کیش یک آدمکش ، زیباترین و شگفت انگیزترین نسخه اساسین کریدنسخه جدید بازی کیش یک آدمکش ، بهترین نسخه‌ی این بازی است که پنجم آبان ماه منتشر می شود. این بازی با نام “Assassin’s Creed Origins” معرفی شده و در شگفت انگیزترین دوره تاریخ یعنی مصر پتلویمیک جریان دارد.

این زمانی است که امپراتوری هزاره هفتم مصر شروع به افول کرده و رم به فرمانروایی ژولیوس سزار تمدن غرب را رفته رفته فتح می‌کند. نسخه جدید بازی کیش یک آدمکش همچنین به دوره‌ای که “برادری آدمکش”  (Assassin’s Brotherhood) شکل می گیرد، وابسته است.

زمانی‌که این بازی در آبان‌ماه سال آینده منتشر شود، این تاریخچه جایگزین نیز در دسترس قرار می‌گیرد. در ادامه، مجموعه‌ای از اطلاعاتی که تا به حال در مورد نسخه جدید بازی کیش یک آدمکش منتشر شده را می‌خوانید؛ با تکراتو همراه شوید.


ریشه‌های کیش یک آدمکش یا Assassin’s Creed Origins، جذاب ترین نسخه این بازی تا به امروز به شمار می‌رود؛ تنها با نگاه کردن به عکس‌ها، شما نیز با ما هم‌عقیده می‌شوید. به سختی می‌توان این بازی را از یک فیلم هالیوودی تشخیص داد.

ریشه های کیش یک آدمکش یا Assassin’s Creed Origins، جذاب ترین نسخه این بازی تا به امروز به شمار می رود؛ تنها با نگاه کردن به عکس ها، شما نیز با ما هم‌عقیده می شوید. به سختی می توان این بازی را از یک فیلم هالیوودی تشخیص داد.


نسخه جدید بازی کیش یک آدمکش با پلتفرم جهان آزاد خود، زوایای مختلفی از تمدن مصر را به ما نشان می‌دهد. برخی از شهرهای بزرگ آن زمان نیز به خوبی طراحی شده‌اند؛ هر دو هرم گیزا و ممفیس را در تصویر مشاهده می‌کنید.

جدید بازی کیش یک آدمکش با پلتفرم جهان آزاد خود، زوایای مختلفی از تمدن مصر را به ما نشان می دهد. برخی از شهرهای بزرگ آن زمان نیز به خوبی طراحی شده اند؛ هر دو هرم گیزا و ممفیس را در تصویر مشاهده می کنید.


نسخه جدید بازی کیش یک آدمکش


شهرهای کوچکی نیز به تصویر کشیده شده‌اند؛ مثل شهرهای Fayoum و Siwa که شهر اصلی بازی را احاطه می‌کنند.

شهرهای کوچکی نیز به تصویر کشیده شده اند؛ مثل شهرهای Fayoum و Siwa که شهر اصلی بازی را احاطه می کنند.


Fayoum و Siwa


و رود نیل زیبا که حیات وحش کاملی را در بر دارد.

و رود نیل زیبا که حیات وحش کاملی را در بر دارد.


بیابان‌های زیبا و در عین حال خطرناک نیز در نسخه جدید بازی کیش یک آدمکش طراحی شده‌اند. می‌توانید این حیوانات را شکار کنید، هرچند که فرار کردن را پیشنهاد می‌کنیم.

بیابان های زیبا و در عین حال خطرناک نیز در نسخه جدید بازی کیش یک آدمکش طراحی شده اند. می توانید این حیوانات را شکار کنید، هرچند که فرار کردن را پیشنهاد می کنیم.


می‌توانید روی اسب خود سوار شده و جهان آزاد نسخه جدید بازی کیش یک آدمکش را سیاحت کنید؛ هرچند که گزینه‌های دیگری مثل شتر نیز در دسترس شما قرار دارند.

می توانید روی اسب خود سوار شده و جهان آزاد نسخه جدید بازی کیش یک آدمکش را سیاحت کنید؛ هرچند که گزینه های دیگری مثل شتر نیز در دسترس شما قرار دارند.


علاوه بر محیط جدید، تغییرات بزرگتری نیز در جریان بازی ریشه‌های کیش یک آدمکش به وجود آمده است. یکی از این تغییرات، شخصیت اصلی بازی است که بایک (bayek) نام دارد.

علاوه بر محیط جدید، تغییرات بزرگ تری نیز در جریان بازی ریشه های کیش یک آدمکش به وجود آمده است. یکی از این تغییرات، شخصیت اصلی بازی است که بایک (bayek) نام دارد.

اگر تا به حال اسم این بازی را نشنیده‌اید، باید بگوییم که بدنه اصلی این بازی را دشمنی دو گروه به نام های Assassins و Templars (آدمکش ها و شوالیه های معبد) تشکیل می‌دهد. هر دو گروه از جوامع مخفی هستند که تلاش می‌کنند به صورت مخفیانه به جامعه نفوذ کرده و عقاید خود را منتقل کنند؛ هر دو گروه نیز معتقدند که دلیل قانع کننده و درستی برای این کار دارند.

یک پیش زمینه عمیق‌تر نیز وجود دارد که با خدایان و جادو در ارتباط است که البته لازم نیست از آنها باخبر شوید. نکته اصلی ما، این بازی است که توجه مردم را به خود جلب می‌کند.

در بازی ریشه‌های کیش یک آدمکش، شخصیت بایک به عنوان اولین آدمکش رسمی گروهی که Assassin’s Brotherhood (برادری آدمکش) نام دارد، معرفی می‌شود. او اولین کسی است که از تیغه پنهان و بینایی عقاب استفاده می‌کند و اولین کسی است که از روی سقف، روی تپه‌ای از کاه شیرجه می‌زند.


حتما در تصاویر بالا، عقاب را مشاهده کرده‌اید؛ این عقاب نیز در حقیقت جزئی از بازی است. او همیشه همراه بایک بوده و شخصیتی است که می‌توانید به جای او بازی کنید.

حتما در تصاویر بالا، عقاب را مشاهده کرده اید؛ این عقاب نیز در حقیقت جزئی از بازی است. او همیشه همراه بایک بوده و شخصیتی است که می توانید به جای او بازی کنید.


از آنجاییکه عقاب هستید، نمی‌توانید کسی را بکشید. این عقاب برای این طراحی شده که چشمان شما از زاویه بالا باشد. می‌توانید هدف‌های خود را مشخص کرده و یا نگهبان‌هایی که نزدیک می‌شوند را شناسایی کنید.

از آنجاییکه عقاب هستید، نمی توانید کسی را بکشید. این عقاب برای این طراحی شده که چشمان شما از زاویه بالا باشد. می توانید هدف های خود را مشخص کرده و یا نگهبان هایی که نزدیک می شوند را شناسایی کنید.

این یک طرح کانسپت از بینایی عقاب در نسخه‌های قبلی این بازی است. در نسخه جدید بازی کیش یک آدمکش می‌توانید پرنده را در حالت پرواز هدایت کنید.


یکی دیگر از تغییرات بزرگ به وجود آمده در نسخه جدید بازی کیش یک آدمکش ، نحوه حرکت و سیاحت شما در این جهان است. علی‌رغم اینکه می‌توانید دیوارها را اندازه گیری کرده و در سایه‌ها پنهان شوید، اما نمی‌توانید از روی سقف‌ها بپرید.

یکی دیگر از تغییرات بزرگ به وجود آمده در نسخه جدید بازی کیش یک آدمکش ، نحوه حرکت و سیاحت شما در این جهان است. علیرغم اینکه می توانید دیوارها را اندازه گیری کرده و در سایه ها پنهان شوید، اما نمی توانید از روی سقف ها بپرید.

در این تصویر، بایک را مشاهده می‌کنید که روی یک درخت و بالای سر یک نگهبان پنهان شده که به زودی قصد کشتن او را دارد.


البته بیشتر زمان خود را در بوته‌ها مخفی خواهید شد؛ شهرها در مصر باستان، دیوارهای چندان بلندی نداشتند.

البته بیشتر زمان خود را در بوته ها مخفی خواهید شد؛ شهرها در مصر باستان، دیوارهای چندان بلندی نداشتند.


سیستم مربوط به مبارزه نیز به صورت چشمگیری تغییر کرده است. برای مثال، تمامی سلاح‌ها، سطح مشخص و ویژگی منحصر به فردی دارند. در نسخه جدید بازی کیش یک آدمکش بیشتر از نسخه‌های قبلی باید در نقش فرد دیگر بازی کنید.

سیستم مربوط به مبارزه نیز به صورت چشمگیری تغییر کرده است. برای مثال، تمامی سلاح ها، سطح مشخص و ویژگی منحصر به فردی دارند. در نسخه جدید بازی کیش یک آدمکش بیشتر از نسخه های قبلی باید در نقش فرد دیگر بازی کنید.

خوشبختانه گیمرها در این بازی مجبور نیستند زمان زیادی را برای پیدا کردن سلاح مورد نظر صرف کنند.


مبارزات تن به تن در نسخه جدید بازی کیش یک آدمکش ، برخلاف نسخه‌های قبلی، کمتر به مقابله‌های فردی شباهت دارد و در عوض روی سیستم پویاتر از نوع حملات و نزدیک شدن به هدف متمرکز شده است.

مبارزات تن به تن در نسخه جدید بازی کیش یک آدمکش ، برخلاف نسخه های قبلی، کمتر به مقابله های فردی شباهت دارد و در عوض روی سیستم پویاتر از نوع حملات و نزدیک شدن به هدف متمرکز شده است.

به جای اینکه به نوبت به دشمنان حمله کنید، تمامی آنها در آن واحد به شما نزدیک می‌شوند. شما باید با دقت و با توجه به موقعیت هر کدام از آنها، به آنها حمله کرده و با آنها مبارزه کنید. حتی شاید مجبور به فرار باشید.


هنوز ناشناخته‌های زیادی درباره ریشه‌های کیش یک آدمکش وجود دارند. می‌دانیم که کلوپاترا در نسخه جدید بازی کیش یک آدمکش ظاهر می‌رود و حتی این احتمال وجود دارد که ژولیس سزار نیز در قسمت‌هایی از بازی حضور داشته باشد.

هنوز ناشناخته های زیادی درباره ریشه های کیش یک آدمکش وجود دارند. می دانیم که کلوپاترا در نسخه جدید بازی کیش یک آدمکش ظاهر می رود و حتی این احتمال وجود دارد که ژولیس سزار نیز در قسمت هایی از بازی حضور داشته باشد.

آیا قدرت‌های به ظاهر جادویی آدمکش‌ها و تمپلارها از عرفان مصری سرچشمه می‌گیرد؟ شاید!


اما چیزی که از آن مطمئن هستیم، این است که نسخه جدید بازی کیش یک آدمکش ، بهترین نسخه این بازی در طول این سال‌هاست. این بازی را طراحان نسخه قبلی این بازی یعنی Black Flag طراحی کرده‌اند.

اما چیزی که از آن مطمئن هستیم، این است که نسخه جدید بازی کیش یک آدمکش ، بهترین نسخه این بازی در طول این سالهاست. این بازی را طراحان نسخه قبلی این بازی یعنی Black Flag طراحی کرده اند.

تقریبا مطمئنیم که بایک در نابودی بینی مجسمه ابولهول نقش مهمی دارد. این دقیقا همان نوع از عقاید تاریخی کیش یک آدمکش است.


مبارزات دریایی نیز به ریشه‌های یک آدمکش بازگشته‌اند. این یکی از بهترین جنبه‌های Black Falg (نسخه پرچم سیاه) بود که با استقبال زیادی مواجه شد. کمپانی یوبی سافت قصد دارد یک بازی جدید را بر مبنای مبارزات دریایی طراحی کند.

مبارزات دریایی نیز به ریشه های یک آدمکش بازگشته اند. این یکی از بهترین جنبه های Black Falg (نسخه پرچم سیاه) بود که با استقبال زیادی مواجه شد. کمپانی یوبیسافت قصد دارد یک بازی جدید را بر مبنای مبارزات دریایی طراحی کند

تصویر بالا، بازی Skull & Bones را نشان می‌دهد که یک بازی مستقل بر مبنای مبارزات دریایی نسخه پرچم سیاه است.

نسخه جدید کیش یک آدمکش ، پنجم آبان ماه (27 اکتبر) برای کنسول بازی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر می‌شود. نسخه‌ای از این بازی با قابلیت پشتیبانی از 4K نیز برای کنسول‌های ایکس باکس وان ایکس و پلی استیشن 4 پرو منتشر خواهد شد.

.

منبع: businessinsider

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر