;
coinex

ویژگی های گلکسی نوت 8 که در گوشی های آیفون وجود ندارد

ویژگی های گلکسی نوت 8 که در گوشی های آیفون وجود نداردسامسونگ گلکسی نوت 8، قوی ترین و مجهزترین موبایل این کمپانی کره ایست که تا به حال معرفی شده است. این موبایل با مشخصات و قابلیت‌هایی همراه است که در بسیاری از گوشی‌های موجود در بازار، از جمله گوشی های آیفون که رقیب اصلی سامسونگ هستند، وجود ندارد. در ادامه به بررسی ویژگی های گلکسی نوت 8 سامسونگ می‌پردازیم که گوشی های آیفون از آنها برخوردار نیستند؛ با تکراتو همراه شوید.

ویژگی های گلکسی نوت 8 سامسونگ

حافظه ذخیره سازی بیشتر با نصب کارت حافظه

یکی از ویژگی های گلکسی نوت 8 سامسونگ پشتیبانی از افزایش حافظه تا 256 گیگابایت است.

یکی از ویژگی‌های گلکسی نوت 8 سامسونگ پشتیبانی از افزایش حافظه تا 256 گیگابایت است. این موبایل با حافظه داخلی 64 گیگابایتی همراه است. گوشی های آیفون تنها با حافظه داخلی همراه هستند.

استفاده از قلم استایلوس اس پن برای نقاشی و نوشتن روی صفحه نمایش

گلکسی نوت 8 سامسونگ با قابلیت جدید Live Message یا پیام زنده همراه است که نقاشی و طراحی های کاربر خود را به صورت انیمیشن یا گیف ذخیره می کند تا بتواند در پست های مختلف شبکه های اجتماعی از آنها استفاده کند.

گلکسی نوت 8 سامسونگ با قابلیت جدید Live Message یا پیام زنده همراه است که نقاشی و طراحی‌های کاربر را به صورت انیمیشن یا گیف ذخیره می‌کند تا بتواند در پست‌های مختلف شبکه های اجتماعی از آنها استفاده کند.

یک قابلیت شخص ثالث در گوشی های آیفون وجود دارد، اما از تمامی قابلیت‌های اس پن سامسونگ پشتیبانی نمی‌کند.

باز شدن قفل گوشی تنها به کمک اسکنر عنبیه چشم

اسکنر عنبیه چشم یکی از ویژگی های گلکسی نوت 8 سامسونگ است که عملکرد سریع، آسان و امن دارد.

اسکنر عنبیه چشم یکی از ویژگی‌های گلکسی نوت 8 سامسونگ است که عملکرد سریع، آسان و امن دارد. کاربران این موبایل همچنین می‌توانند موبایل خود را با استفاده از اثرانگشت و یا رمز عبور نیز باز کنند؛ اما اسکنر عنبیه چشم آسان‌تر است. اما قفل گوشی های آیفون تنها با استفاده از رمز عبور و اسکن اثرانگشت باز می‌شود.

پشتیبانی از قابلیت شارژ بی سیم

پشتیبانی از قابلیت شارژ بی سیم

گوشی های آیفون از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی‌کنند؛ البته شایع شده که گوشی آیفون 8 اپل به این قابلیت مجهز می‌شود.

تبدیل نوت 8 به دسکتاپ با استفاده از دکس (DeX)

تبدیل نوت 8 به دسکتاپ با استفاده از دکس (DeX)

دکس به یک کیبورد، مونیتور و موس استاندارد متصل می‌شود و اندروید را به صورت نسخه ویژه‌ای از دسکتاپ اجرا می‌کند.

کاربران گوشی های آیفون می‌توانند همان صفحه نمایش آیفون را روی مونیتور و یا تلویزیون پخش کنند، اما اتصال به کیبورد و موس امکان‌پذیر نیست.

ثبت اپتیکال تصویر یا OIS در هر دو لنز دوربین دوگانه

هر دو لنز گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ از قابلیت ثبت اپتیکال تصویر پشتیبانی می کنند؛ این بدان معناست که عکس های شما تار نخواهند شد.

هر دو لنز گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ از قابلیت ثبت اپتیکال تصویر پشتیبانی می‌کنند؛ این بدان معناست که عکس‌های شما تار نخواهند شد. گوشی آیفون 7 پلاس به دوربین دوگانه‌ای مجهز شده که تنها یکی از لنزهای آن از OIS پشتیبانی می‌کند.

حذف تاری پرتره ها قبل و بعد از ثبت تصویر

یکی از ویژگی های گلکسی نوت 8 سامسونگ این است که به کاربر خود اجازه می دهد تاری تصاویر پرتره را قبل و یا بعد از ثبت شدن آنها تنظیم کند

یکی از ویژگی های گلکسی نوت 8 سامسونگ این است که به کاربر خود اجازه می‌دهد تاری تصاویر پرتره را قبل و یا بعد از ثبت شدن آنها تنظیم کند؛ اما گوشی آیفون از چنین قابلیتی پشتیبانی نمی‌کند.

بزرگ بودن نمایشگر برای اجرای دو اپلیکیشن به صورت همزمان

قابلیت Pair Apps در نوت 8 به کاربر خود اجازهمی دهد که دو اپلیکیشن را به صورت همزمان روی نمایشگر اجرا کند؛ این دو اپلیکیشن به صورت اسپلیت اسکرین ظاهر می شوند.

قابلیت Pair Apps در نوت 8 به کاربر خود اجازه می‌دهد که دو اپلیکیشن را به صورت همزمان روی نمایشگر اجرا کند؛ این دو اپلیکیشن به صورت اسپلیت اسکرین ظاهر می‌شوند. گوشی آیفون 7 پلاس با نمایشگر بزرگ خود تنها اجازه اجرای یک اپلیکیشن را می‌دهد.

پشتیبانی سامسونگ پی (Samsung Pay) از کارت های اعتباری مغناطیسی

سامسونگ پی که سیستم پرداخت کمپانی سامسونگ به شمار می رود، با بیشتر کارت های اعتباری مغناطیسی سازگار است.

سامسونگ پی که سیستم پرداخت کمپانی سامسونگ به شمار می‌رود، با بیشتر کارت های اعتباری مغناطیسی سازگار است. اما گوشی های آیفون تنها با استفاده از یک پد مخصوص می‌توانند از سیستم پرداخت اپل یعنی Apple Pay پشتیبانی کنند.

.

منبع: businessinsider

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر