;
coinex

سونی کنترلرهای کریستالی دوال شاک 4 را برای PS4 عرضه خواهد کرد

سونی کنترلرهای کریستالی دوال شاک 4 را برای PS4 عرضه خواهد کرد

سونی قرار است اواخر ماه جاری سه کنترلر دوال شاک 4 با بدنه شفاف را برای پلی استیشن 4 عرضه کند. این کنترلرهای نوستالژیک، یادآور زمانی است که قسمت‌های داخلی سخت افزار ویدیو گیم‌ها مشهود بود.

این کنترلرهای دوال شاک 4 در سه رنگ عرضه خواهند شد: کریستال، کریستال آبی و کریستال قرمز. این کنترلرهای کریستالی به ترتیب در فروشگاه‌های Walmart ،GameStop/EB Games و Best Buy در کانادا و ایالات متحده قابل خرید هستند و هر کدام با مبلغ 64.99 دلار پیش فروش می‌شوند.

سونی قبلا نسخه‌ی کریستالی کنترلر را در 2015 عرضه کرده بود اما نسخه جدید شامل تاچ پدهای بهبود یافته هستند و یک نوار نوری نیز دارند که در تصویر قابل مشاهده است. سونی همچنین کنترلرهای دوال شاک نسل قبلی را در نسخه کریستالی عرضه می‌کند.

طرفداران پلی استیشن در اروپا نیز این دسته‌ها را در ماه اکتبر و در ژاپن نیز ماه نوامبر دریافت خواهد کرد. همچنین رنگ‌های آبی نیمه شب و سیاه استیل نیز عرضه خواهد شد.

در زیر تصاویری از این کنترلرهای کریستالی دوال شاک 4 مشاهده می‌کنید. شاید دیدن این کنترلرها برایتان یادآور کنسول بنفش رنگ گیم بوی کالر (Game Boy Color) یا قاب سبز رنگ قدیمی پلی استیشن باشد.

کنترلر کریستالی آبی رنگ پلی استیشن 4
کنترلر کریستالی آبی
کنترلر کریستالی قرمز رنگ پلی استیشن 4
کنترلر کریستالی قرمز
کنترلر کریستالی

.

منبع: polygon

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر