;
coinex

فیلیپس از هندزفری‌های وایرلس باس پلاس خود در نمایشگاه ایفا 2017 برلین رونمایی کرد

فیلیپس از هندزفری‌های وایرلس باس پلاس خود در نمایشگاه ایفا 2017 برلین رونمایی کرد

هندزفری‌های وایرلس باس پلاس فیلیپس یکی از محصولاتی بود که توانست در نمایشگاه ایفا 2017 برلین توجه تعداد زیادی از افراد حاضر در نمایشگاه را به خود جلب کند.

این محصولات اولین هندزفری‌های وایرلس سازنده هلندی محسوب می‌شوند و برخلاف مدل‌های مشابه موجود در بازار مانند هندزفری‌های گیر آیکون ایکس 2018 سامسونگ از یک قیمت اقتصادی بهره می‌برند. فیلیپس اعلام کرده است که می‌خواهد هندزفری‌های وایرلس باس پلاس خود را با قیمت 130 دلار از اواخر سال میلادی جاری وارد بازار کند.

هندزفری‌های وایرلس باس پلاس

هر یک از گوشی‌های هندزفری جدید فیلیپس 8.2 میلی متر اندازه دارد و صدای باس بسیار خوبی را تولید می‌کند به همین دلیل می‌توان گفت که این ویژگی یکی از نقاط قوت فروش این محصول محسوب می‌شود.

فیلیپس توانسته است از باتری‌های بزرگ‌تری در ساخت هندزفری‌های جدید خود استفاده کند؛ هنوز مشخص نیست که این باتری‌ها تا چه مدت زمانی می‌توانند کاربر را همراهی کنند با وجود این سازنده هلندی گفته است که این محصول با یک بار شارژ قادر است که به مدت 6 ساعت برای کاربر موسیقی پخش کند.

طبق اطلاعات منتشر شده پایه نگهدارنده این هندزفری‌ها می‌تواند ظرفیت یک بار شارژ این گوشی‌ها را در خود ذخیره کند البته هنوز مشخص نیست که شارژ شدن هندزفری‌های وایرلس باس پلاس فیلیپس با استفاده از این پایه چقدر طول می‌کشد.

هندزفری‌های وایرلس باس پلاس

هندزفری های جدید فیلیپس از یک فناوری به نام سی – فیت استبیلیتی فین (C-fit stability fin) هم بهره می‌برند؛ این فناوری باعث می‌شود که هدفون‌های بی سیم جدید فیلیپس محکم‌تر در گوشی کاربر قرار بگیرند.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی‌ها می‌توان به دکمه‌های فیزیکی آن‌ها اشاره کرد که کارایی بسیار خوبی را در اختیار کاربر می‌گذارند. فیلیپس هنوز اطلاعاتی را در مورد زمان عرضه هندزفری‌های جدید خود منتشر نکرده است با وجود این می‌توان انتظار داشت که هندزفری های وایرلس باس پلاس در فاصله زمانی بین 9 مهر تا 10 دی (1 اکتبر تا 31 دسامبر) وارد بازار شوند.

هندزفری‌های وایرلس باس پلاس

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر