;
coinex

مشخصات ویوو ایکس 20 و ویوو ایکس 20 پلاس فاش شد

مشخصات ویوو ایکس 20 و ویوو ایکس 20 پلاس فاش شد
مشخصات ویوو ایکس 20 و گوشی ویوو ایکس 20 پلاس به بیرون درز کرد. شایعات در چند وقت اخیر درباره گوشی Vivo X20 به شدت منتشر می‌شود. تصاویری واقعی از این دستگاه منتشر شده و حتی تصویر آن در پوسترهای جام جهانی 2018 نیز دیده شده است.

در حال حاضر اطلاعات جدیدی درباره این گوشی بدون حاشیه دیده می‌شود. کمپانی Vivo قصد دارد تا دو مدل از این دستگاه را راهی بازار کند. ویوو ایکس 20 و ویوو ایکس 20 پلاس این دو محصول جدید هستند و با اینکه تا حدودی مشخصات آنها از قبل منتشر شده بود، اما ویژگی‌های جدیدی از آنها به تازگی در فضای آنلاین خودی نشان داده است.

بر اساس گفته‌های این منبع خبری، هر دو گوشی جدید ویوو دارای 6 گیگابایت حافظه رم هستند و نسبت تصویر صفحه نمایش آنها 18:9 است، اما مطمئنا اندازه نمایشگر این دو با هم متفاوت است. ویوو پلاس یک گوشی با نمایشگر 5.2 اینچی است، در حالی که ویوو ایکس 20 پلاس با یک پنل 5.5 اینچی خودنمایی می‌کند. به نظر می‌رسد که صفحه نمایش هر دو دستگاه از رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل (کیفیت تصویری فول اچ دی) پشتیبانی می‌کند.

مغز پردازشی ویوو ایکس 20 را پردازنده هشت هسته‌ای 64 بیتی اسنپدراگون 630 کوالکام تشکیل می دهد، اما قدرت پردازشی ویوو ایکس 20 پلاس از یک پردازنده هشت هسته‌ای 64 بیتی دیگر از کوالکام که اسنپدراگون 660 است، تامین می‌شود.

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌هایی که درباره این دو دستگاه عنوان می‌شود، وجود یک دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی در پنل جلویی آنهاست. شباهت‌های این دو تنها به دوربین سلفی ختم نمی‌شود. هر دو گوشی ویوو ایکس 20 و ویوو ایکس 20 پلاس از ترکیب طراحی فلز و شیشه ساخته شده‌اند.

اگر اطلاعات ارائه شده صحیح باشد، هر دو گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید 7.1 نوقا از جعبه خارج خواهند شد و جالب است که با تفاوت در اندازه نمایشگر و مدل پردازنده، هر دو به یک باتری با ظرفیت 3500 میلی‌آمپر ساعتی مجهز‌اند. این منبع به نکته جذاب دیگری نیز اشاره می‌کند. گفته می‌شود که هر دو دستگاه با سنسور اثر انگشت تعبیه شده در زیر صفحه نمایش خودنمایی خواهند. البته این موضوع کمی دور از ذهن است؛ چراکه چنین تکنولوژی منحصر به فردی تا نیمه دوم سال آینده در دسترس نخواهد بود.

ویوو ایکس 20 و ویوو ایکس 20 پلاس یا ویوو وی 7 و ویوو وی 7 پلاس؟

ویوو ایکس 20 و ویوو ایکس 20 پلاس یا ویوو وی 7 و ویوو وی 7 پلاس؟ 

به نظر می‌رسد که این تولیدکننده چینی قصد دارد تا هر دو گوشی را در خارج از مرزهای چین نیز عرضه کند. به ادعایی این منبع، این دو گوشی با نام‌های ویوو وی 7 (Vivo V7) و ویوو وی 7 پلاس (Vivo V7 Plus) در بازارهای  خارج از کشور چین در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

در هر صورت تا آنجا که به گزارش‌های منتشر شده مربوط است، ویوو ایکس 20 و ویوو ایکس 20 پلاس یا همان ویوو وی 7 و ویوو وی 7 پلاس با نمایشگرهای بدون حاشیه خودنمایی می‌کنند، حتی رندری از این گوشی به بیرون درز کرده که تا حدودی این خبر را تایید می‌کند، هر چند که مشخص نیست آیا می‌توان به این رندر اعتماد کرد یا خیر؟

باید منتظر ماند تا خبرهای رسمی تایید شده‌ای به دستمان برسد. تا آن زمان با تکراتو همراه باشید.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر