;
coinex

اسپیکرهای بلوتوث دار اکسترا باس سونی در نمایشگاه ایفا 2017 برلین رونمایی شدند!

اسپیکرهای بلوتوث دار اکسترا باس سونی در نمایشگاه ایفا 2017 برلین رونمایی شدند!

سونی در نمایشگاه ایفا 2017 از دو اسپیکر بلوتوث دار با نام‌های اکسترا باس GTK-XB60 و XB90 و یک سیستم صوتی پیشرفته به نام های پاور آدیو MHC-V90W رونمایی کرد.

اسپیکرهای اکسترا باس GTK-XB60 و XB90 از سری اسپیکرهای بلوتوث دار XB20 ،XB30 و XB40 سازنده ژاپنی هستند که چند وقت پیش در بازار عرضه شده‌اند. این اسپیکرها می‌توانند مانند اسپیکرهای موجود در کلوپ‌های ورزشی افکت صوتی باس بسیار زیادی را تولید کنند. اسپیکرهای اکسترا باس GTK-XB60 و XB90 علاوه بر این بیشترین صدای تولیدی محصولات سونی و همچنین بزرگ‌ترین اندازه را در بین اسپیکرهای ساخته شده توسط این سازنده دارند.

مشخصات اسپیکرهای اکسترا باس GTK-XB60 و XB90

XB60 از دو بلندگو و دو ووفر قدرتمند به رنگ‌های آبی و سیاه و XB90 از سه بلندگو و دو ووفر قوی به رنگ‌های مشکی بهره می‌برد. هر دو اسپیکر به میکروفون‌های داخلی هم مجهز شده‌اند تا کاربر بتواند از آن‌ها برای صحبت کردن در مکان‌های عمومی هم استفاده کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر بفرد اسپیکرهای اکسترا باس جدید سونی مدت عملکرد باتری آن‌ها است که البته به نوع استفاده کاربر بستگی دارد؛ سازنده ژاپنی اعلام کرده است که XB60 می‌تواند مدت زمانی معادل 14 ساعت و XB90 می‌تواند مدت زمانی برابر با 16 ساعت را فعال باقی بماند. هر دو اسپیکر از سیستم‌های روشنایی داخلی هم بهره می‌برند از این رو می‌توانند جشن‌های شما را زیباتر کنند.

اکسترا باس

کاربر همچنین می‌تواند این دو اسپیکر را به سری اسپیکرهای XB20 ،XB30 و XB40 متصل کند تا به طور همزمان فایل‌های صوتی خود را با صدای بیشتری پخش کند؛ این قابلیت همگام سازی نرم افزارهای سونی موزیک سنتر (Sony Music Center) و فیستبل (Fiestable) را هم پشتیبانی می‌کند.

اسپیکرهای اکسترا باس GTK-XB60 و XB90 سونی توانایی پشتیبانی قابلیت اتصالی NFC را هم دارند از این رو کاربران سیستم عامل اندروید می‌توانند گوشی‌های خود را به آن‌ها متصل و فایل‌های صوتی خود را با صدای بلندتری پخش کنند.

سونی در نمایشگاه ایفا 2017 برلین اسپیکرهای جدیدش را در کنار یک مجموعه صوتی پیشرفته به نام های پاور آدیو سیستم MHC-V90W در معرض عموم قرار داد.

این سیستم 1.7 متر ارتفاع دارد و به 4 توییتر (بلندگوهایی با پشتیبانی از فرکانس‌های بالا)، 4 اسپیکر رنج متوسط و دو ووفر مجهز شده است تا بتواند کیفیت و حجم صدای بسیار خوبی را در اختیار کاربرانش بگذارد. های پاور آدیو سیستم علاوه بر این به رابط کاربری گوگل اسیستنت (Google Assistant) و یک سیستم روشنایی داخلی هم مجهز شده است و توانایی پشتیبانی از گجت گوگل کست (Google Cast) و همچنین اتصال به ده بلندگوی دیگر را نیز دارد.

اکسترا باس

سونی گفته است که از ماه سپتامبر (10 شهریور تا 9 مهر) اسپیکرهای اکسترا باس GTK-XB60 و XB90 را با قیمت‌های 349 و 449 دلار وارد بازار می‌کند. طبق اطلاعات منتشر شده توسط سازنده ژاپنی سیستم صوتی MHC-V90W این برند هم از ماه اکتبر (9 مهر تا 9 آبان) با قیمت 1299 دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر