;
coinex

فیس بوک از هوش مصنوعی برای بهبود تصاویر 360 درجه استفاده می کند

فیس بوک از هوش مصنوعی برای بهبود تصاویر 360 درجه استفاده می کند
همه تصاویر به یک روش گرفته نمی‌شوند. برخی به کیفیت، ویرایش و ترکیب بندی تصاویر اهمیت زیادی می‌دهند و برخی نیز هر تصویری را که می‌گیرند، می‌خواهد مات باشد یا نه، آپلود می‌کنند. فیس بوک می‌خواهد تغییراتی در این فرایند ایجاد کند، یا حداقل به کاربران در بهبود تصاویر 360 درجه کمک کند.

اگر اطلاع داشته باشید، فیس بوک به کاربران امکان آپلود تصاویر 360 درجه را در پلتفرمش داده است که با هدست‌های VR تجربه‌ای جذاب از واقعیت مجازی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. با این حال، همانطور که اشاره شد، همه تصاویر به یک شیوه گرفته نمی‌شوند و دارای دقت یکسانی نیستند. از این رو فیس بوک برای استفاده از هوش مصنوعی در بهبود تصاویری که کاربران در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند، برنامه ویژه‌ای دارد.

اساسا سیستم‌های فیس بوک به تصاویر گرفته شده امکان مرتب سازی و بهبود را می‌دهد و کمک می‌کند کاربران تصاویر دقیق‌تری داشته و کج نباشند، چون مشاهده آن‌ها در VR کمی مشکل است.

باید گفت که این سیستم هنوز در دست تولید نبوده و فیس بوک در حال تحقیق بر روی آن است تا بتواند آن را برای آینده عرضه کند و تصاویر 360 درجه بهتری را برای مشاهده در VR به کاربران هدیه کند.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر