;
coinex

تلویزیون 8 کی شارپ ؛ طعم وضوح تصاویر آینده را بچشید!

 

کمپانی شارپ در نظر دارد تا پایان امسال تلویزیون 8 کی خود را وارد بازار چین و ژاپن کرده و در ادامه بازار اروپا و تایوان را تسخیر کند. هنوز تکنولوژی 4K به طور کامل جایگاه خود را به دست نیاورده و حالا محصولاتی که 16 برابر وضوح تصویر بیشتری نسبت به تلویزیون‌های فول اچ‌دی دارند، قرار است روانه بازار شوند!

رفته رفته تمام تصاویر و فیلم‌ها در حال عزیمت کردن به سوی وضوح تصویر 4 کی هستند؛ گرچه این تکنولوژی هنوز به مانند تصاویر فول اچ‌دی همه گیر نشده، اما انتظار می‌رود تا یکی دو سال آینده کم کم به یک استاندارد تبدیل شود.

اگر در حال حاضر تلویزیون 4 کی دارید، خیالتان تا چندین سال آسوده خواهد بود. البته اگر واقعا می‌‍‌خواهید سفر به آینده را تجربه کنید و حتی بیش از این خود را تضمین کنید، شارپ برایتان تلویزیون 8 کی را به ارمغان خواهد آورد. محصولاتی که انتظار می‌رود تا پایان امسال روانه بازار چین و ژاپن شده و سال 2018 راه خود را به سمت اروپا و تایوان باز کنند.

وضوح تصویر این تلویزیون‌ها 4320×7680 پیکسل است و طبق اعلام شرکت سازنده برخی از جزییات آن‌چنان بالاست که با چشم غیر مسلح دیده نمی‌شوند! خبری که البته بسیار هم تعجب برانگیز بود و سوال‌های زیادی برای خریداران ایجاد می‌کند؛ چرا باید این همه پول بابت تلویزیونی بدهیم که نمی‌توانیم به طور کامل از آن بهره ببریم؟

حال تنها معضل باقی مانده کمبود تصاویر و برنامه‌هایی با این وضوح تصویر است. همان طور که اشاره شد هنوز هم تعداد بسیاری از شبکه‌ها و کنسول‌های بازی از 4کی هم پشتیبانی نمی‌کنند؛ اما اگر آن‌قدر پول دارید که می‌‌خواهید طعم تصاویر چندین سال آینده را بچشید پس در خرید این تلویزیون‌ها شک نکنید!

.

منبع: UberGizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر