;
coinex

استفاده از شبکه های ارائه محتوا تلگرام به صورت رمزنگاری شده در ایران

استفاده از شبکه های ارائه محتوا تلگرام به صورت رمزنگاری شده در ایران

تلگرام محبوب ترین پیام رسان در ایران است و کاربران زیادی از این پیام رسان استفاده می‌کنند. شرکت تلگرام در تازه‌ترین به روزرسانی خود، موضوع انتقال اطلاعات به CDNها را بیان کرده است. البته این پیام رسان قبلا نیز از استفاده از شبکه های ارائه محتوا تلگرام به صورت رمزنگاری شده در ایران از ۲۷ جولای (5 مرداد) خبر داده بود.

این شرکت اعلام کرده است که از شبکه‌های ارائه محتوا تلگرام رمزگذاری شده برای تسهیل دسترسی عموم به داده‌های چندرسانه ای در مورد کانال‌هایی که بیش از صد هزار عضو دارند، پشتیبانی می‌کند.

به گفته این شرکت، CDNها در مناطقی قرار داده می‌شوند که تلگرام در آن نقاط ترافیک بالا داشته باشد. همچنین از اهداف استفاده از شبکه های ارائه محتوا تلگرام در بعضی کشورها، افزایش سرعت بارگذاری در نقاط مختلف است.

این شرکت در مورد ویژگی‌های نسخه ۴.٢ تلگرام اظهار کرده است که در این نسخه به دلیل استفاده از شبکه های ارائه محتوا تلگرام رمزنگارى شده جدید، کاربران دانلود سریع‌تر رسانه‌های تصویری و ویدیویی را از کانال‌هاى عمومى بزرگ شاهد خواهند بود.

از دیگر امکاناتی که این نسخه از تلگرام دارد می‌توان به امکان ارسال عکس‌هاى خود نابودگر و ویدیوها به چت‌های دو نفره‌ و همچنین قابلیت اضافه کردن بیوگرافی به پروفایل اشاره کرد.

.

منبع: farsnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر