;
coinex

آپدیت سیستم عامل اندروید 8 اوریو به زودی برای همه گوشی‌های نوکیا منتشر می‌شود

آپدیت سیستم عامل اندروید 8 اوریو به زودی برای همه گوشی‌های نوکیا منتشر می‌شود

اچ ام دی گلوبال (HMD Global) اعلام کرده است که به زودی همه گوشی‌های نوکیا از جمله گوشی رنج پایه نوکیا 3 آپدیت سیستم عامل اندروید 8 اوریو را دریافت می کنند. با تکراتو همراه شوید.

همه گوشی‌های نوکیا که تا به حال با مدیریت شرکت چینی اچ ام دی گلوبال وارد بازار شده‌اند، در حال حاضر سیستم عامل اندروید 7 نوقا را برروی خود دارند، از این رو با توجه به این که گوگل چند ماه پیش سیستم عامل اندروید 8 اوریو را معرفی کرد چندان عجیب نیست که اچ ام دی گلوبال بخواهد این آپدیت را برای گوشی‌های خود منتشر سازد.

سازنده چینی تایید کرده است که آپدیت سیستم عامل اندروید 8 اوریو را برای همه گوشی‌های نوکیا از جمله نوکیا 3 که یک مدل پایه است، ارائه می‌کند؛ تا چند وقت پیش هنوز مشخص نبود که آیا سخت افزار گوشی هوشمند نوکیا 3 توانایی پشتیبانی این سیستم عامل را دارد یا خیر اما در نهایت تاییدیه سازنده چینی مبنی بر ارائه این گوشی اقتصادی با این سیستم عامل همه احتمالات موجود را در زمینه عدم توانایی سخت افزار نوکیا 3 در پشتیبانی سیستم عامل اندروید اوریو رفع کرد.

جاهو سارویکاس (Juho Sarvikas)، سرپرست ارشد بخش تولید شرکت اچ ام دی گلوبال، در شبکه اجتماعی توییتر مطلب زیر را در این رابطه منتشر کرده است:

همه گوشی‌های ما از جمله مدل پایه نوکیا 3 آپدیت سیستم عامل اندروید 8 اوریو را دریافت می‌کنند.

هنوز مشخص نیست که بروزرسانی جدید دقیقا در چه زمانی منتشر می‌شود اما می‌توان احتمال داد که تعدادی از گوشی‌های‌ نوکیا این سیستم عامل را تا قبل از به پایان رسیدن سال میلادی جاری دریافت کنند.

بیشتر گوشی‌های نوکیا نسخه بعدی سیستم عامل اندروید گوگل را هم پشتیبانی می‌کنند!

اچ ام دی گلوبال اخیرا به سایت خبری ان پی یو (NPU) گفته است که تا دو سال آینده همه بروزرسانی‌های سیستم عامل اندروید را ارائه می‌کند؛ با توجه به این امر می‌توان احتمال داد که بیشتر گوشی‌های نوکیا توانایی پشتیبانی نسخه بعدی سیستم عامل اندروید را هم دارند.

گوشی‌های هوشمند نوکیا با یک نسخه خام از سیستم عامل اندروید که تغییرات کمی را در خود دیده است، وارد بازار شده‌اند به همین دلیل می‌توان گفت که لازم نیست که اچ ام دی گلوبال تغییرات زیادی را بر روی بروزرسانی‌های جدید سیستم عامل اندروید انجام دهد تا بتواند آن‌ها را برای گوشی‌های خود عرضه کند.

هنوز مشخص نیست که اچ ام دی گلوبال در چه روزی آپدیت سیستم عامل اندروید 8 اوریو را برای گوشی‌های نوکیا منتشر می‌کند؛ این سازنده تا به حال چند بروزرسانی امنیتی و نرم افزاری را برای گوشی‌های نوکیای موجود در بازار ارائه کرده است به همین دلیل توصیه می‌کنیم که این بروزرسانی‌ها را برروی گوشی‌های خود نصب کنید تا بتوانید آپدیت سیستم عامل اندروید 8 اوریو را راحت‌تر دریافت نمایید.

.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر