;
coinex

چگونه پلی استیشن وی آر خود را تمیز کنیم؟

چگونه پلی استیشن وی آر خود را تمیز کنیم؟

شاید فکر کنید تمیز کردن پلی استیشن وی آر کار سختی باشد و یا می‌خواهید همیشه دستگاهتان تمیز بماند اما نمی‌دانید چطور به بهترین شکل ممکن آن را تمیز کنید. این کار بسیار آسان است و در اینجا می‌توانید چگونگی این کار را با جزئیات مشاهده کنید. با تکراتو همراه باشید.

هوای فشرده

تمیز کردن پلی استیشن وی آر

اولین راه برای تمیز کردن پلی استیشن وی آر استفاده از هوای فشرده است. با این روش می‌توانید گرد و غبار منافذ و همچنین لنزهای هدست را کاملا پاک کنید. این راه آسان‌ترین روش برای تمیز کردن و حفظ عملکرد دستگاه است.

با خرید یک اسپری هوای فشرده، آن را ملایم و به سمت منافذ یا هر جای دیگر که گرد و غبار دارد فشار دهید. پس از اینکه منافذ PlayStation VR را پاک کردید، این کار را با کنسول نیز انجام دهید.

این کار مخصوصا برای زمانی که کنسول را در قفسه شیشه‌ای نگه می‌دارید، مهم است. چون گرد غبار به وضوح برروی شیشه دیده می‌شود. این کار را هر 3 تا 4 روز انجام دهید تا مطمئن شوید که منافذ از گرد و غبار پوشیده نشده‌اند و برای عملکرد هدست نیز بهتر است.

الیاف مایکرو فایبر

PlayStation VR

دومین روش تمیز کردن پلی استیشن وی آر استفاده از الیاف مایکروفایبر است. با این روش می‌توانید هر گرد و غبار یا کثیفی دیگر را پس از هوای فشرده که منافذ را پاک کردید، تمیز کنید. شاید بخواهید از پارچه‌های مرطوب استفاده کنید اما توجه داشته باشید که نباید رطوبتی وارد دستگاه شود.

اگر PlayStation VR را اشتراکی استفاده می‌کنید، این روش کمک می‌کند کثیفی‌هایی مانند آرایش را پاک کنید. همچنین پاک کردن مرتب به جلوگیری از میکروب‌ها نیز کمک می‌کند.

همانطور که دیدید، تمیز کردن پلی استیشن وی آر کاملا آسان است و بیش از چند دقیقه طول نمی‌کشد. اینگونه دستگاهتان همیشه آماده برای استفاده خواهد بود.

.

منبع: vrheads

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر